Sphinx z nowym lokalem

Udostępnij artykuł
Sfinks Polska kontynuuje otwarcia kolejnych restauracji. Właśnie ruszył Sphinx w galerii handlowej Bumerang Park w Zalasewie koło Poznania.

Za każdym razem, kiedy uruchamiany restaurację Sphinx w nowej lokalizacji, czujemy satysfakcję, że nasza marka będzie mogła dotrzeć do nowej grupy klientów. Większość z nich zna już Sphinxa z innych miejsc w Polsce i ceni sobie nasz koncept. Dlatego cieszymy się też, że tym razem mieszkańcy Zalasewa będą mogli na co dzień korzystać z restauracji. Nowy lokal będzie prowadzony przez kolejnego franczyzobiorcę, co potwierdza, że Sphinx nawet w czasach pandemii jest interesujący dla przedsiębiorców – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki, do której należy sieć Sphinx.

Sala konsumpcyjna Sphinxa w Zalasewie zajmuje 170 mkw. Przygotowano w niej miejsca dla blisko 80 gości. Restauracja jest czynna od poniedziałku do czwartku w godzinach 12:00-21:00, w piątki i soboty od 12:00 do 22:00, a w niedziele od 12:00 do 20:00.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Karta restauracji Sphinx to dania inspirowane kuchnią Bliskiego Wschodu, w tym popularna shoarma, steki i ryby z grilla. W ofercie są też dania wegetariańskie, desery i napoje, w tym kompozycje autorskie. Co ważne, dania można zamawiać korzystając z cyfrowego menu. To jedna z zasad tzw. Antywirusowej Dziesiątki Sfinksa, czyli dodatkowych procedur bezpieczeństwa i higieny w pandemii, które są stosowane równolegle do wytycznych GIS.

Nowa restauracja Sphinx obsługuje także zamówienia na wynos i w dowozie, a składać je można przez własny serwis Sfinksa, smacznieiszybko.pl, oraz inne platformy online.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 21.12.2021
Aktualizacja: 21.12.2021