Sphinx z orzeźwiającymi napojami

Udostępnij artykuł
Restauracje sieci przygotowały nową ofertę na okres wiosenno-letni pod hasłem „Kogo to ochłodzi?”. Wśród sezonowych propozycji znalazły się m.in. mrożone herbaty podawane na kruszonym lodzie oraz  lemoniady, które są dostępne w lokalach Sphinx w całej Polsce.

– Z dnia na dzień robi się coraz cieplej, dlatego w restauracjach Sphinx naszym klientom zapewniamy coś w sam raz na ochłodę. Na wiosenno-letni czas proponujemy lemoniady i mrożone herbaty w trzech oryginalnych smakach, które ugaszą pragnienie w gorące dni. Wraz z ofertą orzeźwiających napojów wprowadzamy też stylowe, wysokie szkło, w którym serwowane będą herbaty. Mamy nadzieję, że efektownie podane, będą smakować gościom jeszcze bardziej i pozwolą cieszyć się atmosferą zbliżającego się lata, która panuje już w naszych restauracyjnych ogródkach – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska, do której należy sieć Sphinx.

W sezonowej ofercie miłośnicy herbat znajdą nowe, orzeźwiające, podawane na kruszonym lodzie herbaty, które przygotowane są na bazie naturalnych esencji. Do wyboru są: herbata hibiskusowa z dodatkiem mięty, zielona z mirtem cytrynowym i bazylią oraz czarna Darejeeling z syropem pikantne mango. Wśród nowości na ochłodę znalazły się też Pepsi Green z aromatyczną miętą i limonką oraz energetyzujący Red Bull Twist o smaku owoców tropikalnych z pomarańczą, cytryną i miętą. Nowością jest również orzeźwiająca lemoniada mango z cytryną i miętą. Ofertę uzupełniają klasyczna lemoniada oraz lemoniada yuzu z dodatkiem świeżej mięty, grejpfruta i cytryny.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ  2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 25.04.2019
Aktualizacja: 25.04.2019