St Antonio z zaproszeniem na darmową kolację

Udostępnij artykuł
Już po raz piąty w Polsce organizowany jest Międzynarodowy Tydzień Małżeństwa. Cykl wydarzeń,  który potrwa do 14 lutego, ma na celu wspomaganie par w budowaniu trwałej więzi dającej poczucie bezpieczeństwa i szczęścia. Od trzech lat uczestniczy w nim warszawska restauracja St Antonio. Małżonkowie będą mogli wylosować bezpłatną kolację dla dwojga w tym lokalu.

– Bliskość, szacunek, ciepło – to chcemy podkreślić zapraszając pary małżeńskie do naszej restauracji. Wspólny posiłek utrwala relacje i buduje więzi, jest momentem kiedy poświęcamy sobie dużo uwagi  Goście cenią St Antonio za romantyczną atmosferę i wykwintne wnętrza, a do tego pyszne jedzenie  – mówi Agata Melnyk, menadżer restauracji.

Restauracja przekazała zaproszenia dla dwóch osób na kolację, które można zrealizować w ciągu miesiąca. Zaproszenia będą rozlosowane wśród uczestników spotkań w Centrum Myśli Jana Pawła II.  Oprócz tego przygotowano wiele atrakcji. W Warszawie odbędą się między innymi warsztaty na temat sztuki komunikacji w małżeństwie, zajęcia taneczne, spektakle. Małżonkowie będą mogli taniej zakupić książki w wybranych księgarniach, będą też mogli skorzystać z bezpłatnych lub tańszych biletów na wystawy (w tym do Zamku Królewskiego i Zachęty), filmy, sztuki teatralne i koncerty w Filharmonii Narodowej.

St Antonio przyjmuje gości od 22 lat. Restauracja, mieszcząca się w skrzydle zabytkowego Pałacu Błękitnego w Ogrodzie Saskim, oferuje dania kuchni włoskiej i polskiej.  Specjalnością St Antonio są makarony własnego wyrobu, najwyższej jakości mięsa, świeże owoce morza oraz domowego wyrobu owocowe sorbety, lody i desery. Wnętrza restauracji wzorowano na weneckim salonie, budynek od szumu ulicy oddziela malowniczy ogród.  Właściciel restauracji Artur Jarczyński od 28 lat z sukcesem prowadzi na polskim rynku prawdziwe gastronomiczne królestwo, do którego należą m.in.: Jeff`s, U Szwejka, Shipudei Berek, Podwale Kompania Piwna, Otto Pompieri, Der Elefant, Pod Wawelem, Sukiennice, Podwale 25 oraz Bazyliszek.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 11.02.2019
Aktualizacja: 11.02.2019