Starbucks rozwija sieć w stolicy

Udostępnij artykuł
Marka umacnia swoją pozycję w Polsce i otwiera kolejną, już 68 kawiarnię. Lokal rozpocznie swoją działalność 17 października. Mieści się na pierwszym piętrze, w rozbudowanej i odświeżonej strefie gastronomicznej Centrum Handlowego Atrium Promenada, przy ulicy Ostrobramskiej 75 C w Warszawie.

Lokal znajduje się w atrakcyjnej lokalizacji, w której Starbucks spodziewa się częstych wizyt swoich fanów. Wizyta w tym punkcie, podobnie jak w nowej części Promenady, zapewni pełnie estetycznych i sensorycznych wrażeń. Wyjątkowy wystrój kawiarni, w tym specjalna rzeźba wykonana z metalu, wpisuje się w projekt rozbudowy centrum handlowego według najnowszych konceptów aranżacji wnętrz.

– Bardzo cieszymy się z tego, że możemy poszerzyć naszą ofertę dla gości i oprócz dotychczasowej lokalizacji na parterze otworzyć drugą kawiarnię Starbucks w Centrum Handlowym Atrium Promenada. Podróż zmysłów, w którą wybiorą się klienci nowej części Promenady jest również istotnym elementem unikalnego kawowego doświadczenia oferowanego w naszych restauracjach – mówi Mateusz Sielecki, dyrektor regionalny Starbucks na Polskę i Bałkany.

Nowo otwarta kawiarnia o powierzchni 130 mkw to łącznie 60 miejsc siedzących dla gości, w tym 20 dostępnych na patio zlokalizowanym w części wspólnej Atrium Promenada. W centralnej części kawiarni został wbudowany bar umożliwiający gościom obserwowanie Coffee Masterów przygotowujących napoje. W nowoczesnym wnętrzu zastosowano stonowaną kolorystykę i nastrojowe oświetlenie. Na ścianach kawiarni znajdą się prace artystów nawiązujące do uprawy kawy. Dodatkowym elementem wystroju jest specjalna, malowana ręcznie rzeźba wycięta z metalu. Nawiązuje ona do uprawy kawy 100 proc. Arabica na plantacjach położonych wysoko w górach.

W menu kawiarni znajdą się najwyższej jakości kawy przygotowywane ze 100 proc. ziaren Arabica, które wyszkoleni Coffee Masterzy dopasują do upodobań każdego gościa. W restauracji dostępne będą wszystkie napoje Starbucks, wraz z jesiennymi napojami promocyjnymi takimi jak kultowa Pumpkin Spice Latte. Dla odwiedzających kawiarnię przygotowano również bogatą ofertę ciast, przekąsek, codziennie przygotowywanych kanapek, jogurtów, sałatek oraz zestawów lunchowych. Oprócz tego w kawiarni będzie można nabyć także paczkowane kawy ziarniste, kubki ze stałej oferty, sezonowe kolekcje kubków termicznych oraz rozmaite akcesoria związane z marką, takie jak zaparzacze i porcelana.

Osoby, które nie znajdą czasu na chwilę odpoczynku w kawiarni, będą mogły delektować się ulubionym napojem w wersji na wynos. Do dyspozycji gości, podobnie jak we wszystkich punktach sieci, funkcjonować będzie koncept „Bring your own Tumbler”, czyli po prostu – przyjdź z własnym kubkiem. Właśnie w ten sposób, zamawiając kawę, goście mogą chronić środowisko ograniczając zużycie papierowych kubeczków, uzyskać zniżkę na wybrany napój w wysokości 1 PLN i wypić go ze swojego ulubionego kubka. Wszyscy chętni będą mogli nadal odwiedzać dotychczas istniejącą kawiarnię, znajdującą się na poziomie 0 Centrum Handlowego Atrium Promenada i również tam cieszyć się najwyższej jakości kawą z ziaren 100 proc. Arabica.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 16.10.2018
Aktualizacja: 16.10.2018