Starbucks z letnimi nowościami

Udostępnij artykuł

Nowy sezon to przywodzące na myśl wakacje orzeźwiające Refreshe, mrożone kawy, a także lekkie, owocowe desery. Dodatkowo na wypady w plener można zaopatrzyć się także we własny kubek lub butelkę z nowej kolekcji, pełnej energetycznych kolorów i wakacyjnych motywów. Do tego nowe oferty w programie Starbucks Rewards.

Tego lata w Starbucks zdecydowanie królują napoje mrożone. Jedną z opcji jest kultowa gama napojów Refresh, gdy potrzebny jest moment odpoczynku i orzeźwienia. Tę serię otwierają dostępne przez cały rok trzy propozycje. Są to Strawberry Acai Refresha – łącząca w sobie aromat truskawki i nuty acai, przygotowana na bazie napoju kokosowego, truskawkowa Pink Coconut Refresha. Także szczególnie popularna w Polsce Berry Hibiscus Refresha z prawdziwymi jeżynami. Do znanych już klasyków dołączają również dwa całkiem nowe smaki: Orange Mango Refresha, czyli połączenie smaku egzotycznego mango i pomarańczy oraz Tropical Coconut Refresha, łącząca w sobie bazę Orange Mango i napój kokosowy. W tym sezonie powraca również Cool Lime Refresha – zapewniająca orzeźwienie dzięki połączeniu limonki i cytrusów.

W letnim menu Starbucks nie brakuje także nowości dla miłośników kawy mrożonej. Iced Brown Sugar Oat Shaken Espresso zostaje na dłużej. Pojawi się też nowa odsłona Cold Brew. Salted Caramel Cream Cold Brew to połączenie gładkiego w smaku Cold Brew i pianki śmietankowej o smaku słonego karmelu z nutą wanilii.

Nie tylko napoje mrożone

Do ulubionego napoju w tym sezonie można dobrać również nowe słodkości i przekąski. W menu marki pojawiły się desery w formie monoporcji, dostępne w dwóch smakach: Mango – Kokos oraz Gianduja (czekoladowy). Letnią przekąską może być także Malinowo-Jogurtowy Muffin, czy mocno owocowy Donut z Nadzieniem Jagodowym. Starbucks od dłuższego czasu sukcesywnie rozszerza także swoją ofertę produktów przyjaznych środowisku. Od 10 maja w ofercie marki dostępne są oryginalne kanapkowe nowości. Bułka Żytnia z NieKurczakiem, skrywa wegetariańskie fileciki, które są alternatywą kurczaka. Z kolei Bułka Żytnia z NieTuńczykiem jest wypełniona w pełni wegańskim „tuńczykiem”.

Sieć przygotowała w nadchodzącym sezonie atrakcje także dla użytkowników programu Starbucks Rewards. Na posiadaczy karty lub aplikacji Starbucks czeka zniżka -1 zł na nowe smaki Refresha. Wiele akcji zaplanowano również dla osób polujących na dodatkowe gwiazdki – warto obserwować więc mailing i kanały social mediowe marki.

Specjalnie na lato, Starbucks przygotował także nową kolekcję kubków ceramicznych, butelek, termosów i kubków ze słomką. Dla wszystkich gości, już od 13 lat czeka zniżka -1 zł „Z własnym kubkiem” – stworzona, by ograniczać produkcję odpadów i nagradzać proekologiczne nawyki sympatyków marki.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 11.05.2022
Aktualizacja: 11.05.2022