Święto designu z Newmor Polska

Udostępnij artykuł
III edycja Międzynarodowych Targów Wnętrzarskich Warsaw Home w podwarszawskim Nadarzynie znalazła się na mapie i w kalendarzu miłośników designu z całego świata. 600 wystawców, 5 hal, 143 tys. mkw. powierzchni wystawienniczej to wstępny bilans eventu, podczas którego można było spotkać się i porozmawiać z osobami stojącymi za sukcesem Newmor Polska. Stoisko marki o powierzchni 120 mkw. znajdowało się w hali C.

Wydarzeniu towarzyszyły spotkania i wykłady prowadzone przez znakomite osobistości. Pojawiły się takie gwiazdy designu jak: Tom Dixon, Oskar Zięta, Stefano Giovannoni, Jonas Pettersson. Atmosferę tworzyły koncerty fortepianowe grane na żywo na zaprojektowanym przez Roberta Majkuta Whaletonie. W dniach 4-7 października br. mieliśmy szansę poznać największe autorytety z branży: projektantów, architektów, fotografów, dziennikarzy, a także przedstawicieli i dystrybutorów najlepszych polskich oraz zagranicznych marek. Dużo dobrej kawy, a jeszcze więcej dyskusji o architekturze, planach i najnowszych trendach. Wiele z nich toczyło się właśnie na stoisku Newmor Polska.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Marka nie zawiodła odwiedzających i hipnotyzowała gości przestrzenią barwną i pobudzającą wyobraźnię. Głębokie odcienie niebieskiego królowały na podłodze i ścianach, tworząc złudzenie delikatnych fal i tańczącej wody. Ten magiczny efekt jest zasługą projektantki stoiska, Anny Mizur. Swoimi wrażeniami z odwiedzin tego wyjątkowego miejsca podzieliła się Ewa Mierzejewska: – Przestrzeń Newmor Polska zdecydowanie wyróżniała się na tle innych. Stoisko tej marki było doskonale zaprojektowane, spektakularne! Nie czułam się tam, jak na targach, lecz jakbym przekroczyła próg galerii sztuki i była świadkiem niezwykłej wystawy.

Największą uwagę uczestników Warsaw Home przyciągały kreacje od Przemka Podolaka, wszystkie wykonane z wybranych materiałów z kolekcji Newmor! Projektant domu mody Rag stworzył cztery unikatowe stylizacje. Kolekcja powstała specjalnie na 18. urodziny marki. Projekty przyciągały spojrzenia i skradły serca nie tylko miłośniczek mody. Architekt Magdalena Federowicz Boule nie mogła wyjść z podziwu: – Regularnie współpracuję z Newmor Polska. Wspaniały pomysł i bardzo dobre wykonanie. Stroje z tapet i wykładzin – na pierwszy rzut oka wyglądają, jak tradycyjne materiały. Jestem pod wrażeniem.

Choć ubrania nie są na sprzedaż, wykorzystane materiały/tekstylia świetnie sprawdzą się w każdej przestrzeni, zarówno tej domowej, jak i publicznej. Niedługo Newmor Polska kolejny raz zaskoczy znakomitym designem i nowościami na nadchodzący rok, a już w styczniu będziemy mogli zobaczyć markę podczas 4 Design Days, w Katowicach w dniach 24-27 stycznia 2019 r.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 31.10.2018
Aktualizacja: 05.11.2018