Thai Wok startuje z konkursem. Nagroda główna – wycieczka do Azji

Udostępnij artykuł

15 kwietnia ruszył wielki konkurs Thai Woka we współpracy z marką Manto i klubem sztuk walki Copacabana. Do wygrania jest ponad 500 nagród, w tym wyjazd do Azji dla dwóch osób, ubrania z limitowanej kolekcji Manto by Thai Wok, a także karnety na treningi sztuk walki.

Marka Thai Wok w 2022 roku mocno aktywizuje swoje dotychczasowe działania marketingowe.  Kampania konkursowa ma głównie charakter wizerunkowy. Skupia się na pozycjonowaniu marki w świadomości konsumentów, również informowaniu o konkursie i zachęceniu do wzięcia udziału. Jest to pierwszy konkurs konsumencki Thai Woka z szeroką kampanią medialną. Działania prowadzone są z wykorzystaniem kilku platform. Dotarcie do wyznaczonej grupy docelowej możliwe jest dzięki stałej obecności komunikatów w różnych kanałach, m.in. mediach społecznościowych, playerze YouTube, również sieci reklamowej Google, radiu czy wybranych nośnikach outdoor w galeriach handlowych.

Konkurs Thai Wok

Zależało nam na wprowadzeniu w działania marki aktywności dających realną wartość dla naszego codziennego konsumenta i stworzeniu prostego mechanizmu konkursowego. Dlatego zdecydowaliśmy się na wykorzystanie popularności naszych klasyków z woka. Klient kupując dowolne danie z woka z lemoniadą otrzymuje zdrapkę. Rejestruje ją wraz z paragonem na stronie konkursowej i opisuje czym jest dla niego tajska kuchnia. Ku naszemu zaskoczeniu już w pierwszych dniach konkursu wpłynęło tyle zgłoszeń, że trzykrotnie przekroczyły ona nasze zakładane oczekiwania. Natomiast ilość zestawów tj. danie z woka + lemoniada, osiągnęła 100 proc. wzrost sprzedaży. Jesteśmy pierwszą marką azjatycką w segmencie quick service restaurant, która prowadzi tego typu działania, tym bardziej cieszymy się z pierwszych sukcesów – mówi Nina Żukowska, dyrektor marketingu Thai Wok.

Konkurs konsumencki, powstał na kanwie zaangażowania marki w jeden z najbardziej popularnych sportów Tajlandii, czyli muay thai – tajski boks. Partnerami konkursu jest klub sztuk walki Copacabana oraz marka produkująca ubrania dla trenujących sztuki walki – Manto. W ramach współpracy marek powstała specjalna edycja zielonych pudełek Thai Woka promujących konkurs oraz limitowana edycja ubrań treningowych sygnowana grafiką Thai Woka zaprojektowaną przez ilustratorkę Izę Dudzik.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec – kwiecień 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.04.2022
Aktualizacja: 22.04.2022