Thai Wok z lokalem w Wola Parku

Udostępnij artykuł

Marka realizuje swoje plany inwestycyjne i otwiera kolejną restaurację. Tym razem w centrum handlowym Wola Park w Warszawie. Lokal jest pierwszą inwestycją w zupełnie nowym designie, który Thai Wok będzie implementować na kolejne otwierające się placówki.

Restauracja Thai Wok w Wola Parku to placówka pokazująca nowy charakter marki. Brand nawiązał współpracę z jedną z topowych ilustratorek Izą Dudzik, która zaprojektowała artystyczną ilustrację prezentującą tajski charakter marki. Elementy grafiki w połączeniu z nowym designem otwierają nowy rozdział w komunikacji Thai Woka, jako restauracji serwującej świeże azjatyckie smaki. Jednym z wyróżniających elementów restauracji jest mural prezentujący ilustrację artystki, namalowany na jednej ze ścian. Dodatkowa przestrzeń restauracyjna przypisana do lokalu sprawia, że nie czujemy się jak na typowym food courcie.

Nasza strategia inwestycyjna zakłada bardzo duży rozwój w kolejnych trzech lata. Na początku tego roku otworzyliśmy w Warszawie dwa lokale. W formule restauracji na Bemowie oraz kantyny biurowej na Domaniewskiej. Wola Park to trzecia lokalizacja w Warszawie zaplanowana na ten rok.  Przed nami kolejne pięć otwarć również w innych miastach m.in. w Łodzi i Poznaniu. Konsekwentnie budujemy strategię marki jako azjatyckiego lidera w segmencie QSR, dlatego zdecydowaliśmy się na refresh i odważne działania brandingowe – mówi Bartosz Brusikiewicz, dyrektor zarządzający Thai Wok.

SWEETS & COFFEE wydanie pierwsze 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.07.2022
Aktualizacja: 04.07.2022