Tomasz Szyszka nowym dyrektorem sprzedaży warszawskiego Hotelu Bristol

Udostępnij artykuł
Z początkiem czerwca objął stanowisko w legendarnym Hotelu Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw, który w tym roku obchodzi swoje 120-lecie. Tomasz Szyszka przez trzy ostatnie lata był związany z warszawskim hotelem Hilton.

Wieloletnie doświadczenie na podobnych stanowiskach z pewnością pozwoli na dalsze kształtowanie silnej pozycji warszawskiego Hotelu Bristol w segmencie hoteli luksusowych w Europie Centralnej.  Nowy dyrektor sprzedaży może pochwalić się ponad 20-letnią praktyką w branży hotelarskiej. Zdobywał ją zarówno w Polsce, jak i za granicą, m.in. w Intercontinental Cyprus Aphrodite Hills Resort, Domina Hotels Group w Estonii czy warszawskim hotelu InterContinental.

Tomasz Szyszka jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. Po studiach postanowił wrócić do rodzinnego Pomorza. Stawiał tam pierwsze kroki jako dyrektor sprzedaży i marketingu w sopockim Sheratonie. Do niedawna związany był z siecią Hilton jako Commercial Director i odpowiadał za obszary sprzedaży, marketingu oraz revenue. Do jego obowiązków w Hotelu Bristol, Warsaw będzie należało zarządzanie wszystkimi pionami sprzedaży oraz implementacja i realizacja strategii sprzedaży.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2020
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

W wolnym czasie Tomasz oddaje się pasji podróżowania. Najczęściej do ukochanej Skandynawii. Jest entuzjastą rowerowych wypraw oraz propagatorem zdrowego odżywiania. 

Doświadczenie i wiedza Tomasza są dla nas niezwykle cenne. W tym roku nasz hotel obchodzi swoje 120-lecie, dodatkowo ruszamy z remontem naszego legendarnego lobby. Wierzymy, że będzie to przełomowy czas nie tylko dla nas, ale i dla Tomasza. Czekają na niego nowe wyzwania – mówi Piotr Bubnowski, Hotel Manager Hotelu Bristol, Warsaw.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.