Co wyróżnia wystrój Tutti Santi?

Udostępnij artykuł

Włoskie sacrum – tak określić można estetykę panującą w lokalach należących do sieci pizzerii Tutti Santi. Obrazy z wizerunkami świętych, a przede wszystkim tradycyjny wystrój nawiązujący do klimatu wnętrz sakralnych gotyckich świątyń – takie elementy urządzenia wnętrza łączą wszystkie lokale należące do sieci. Za opracowanie koncepcji wystroju wnętrz, a także projektów wykonawczych odpowiada krakowska pracownia LSD.Studio. Najnowszy lokal Tutti Santi działa w Krakowie, przy ulicy Medweckiego 7.

Kolejne otwarcie lokalu Tutti Santi to dla nas zawsze wielka radość. Tym razem jest podwójna – bo ma miejsce w naszym rodzinnym mieście – mówi Daniela Trandasir, opiekun marki Tutti Santi w firmie LSD.Studio, komentując otwarcie kolejnej restauracji na krakowskich Czyżynach.

Historia rozwoju marki Tutti Santi i jej konsekwentnej ekspansji pokazuje, jak bardzo ważna jest nie tylko dbałość o wysoką jakość użytych w kuchni produktów, odpowiedni poziom obsługi czy skuteczny marketing, ale także konsekwencja w całym procesie budowania wizerunku wyjaśnia Agnieszka Gawron, współwłaścicielka LSD.Studio. Do tego z pewnością potrzeba nieco odwagi. Bardzo nas cieszy, że tej nie zabrakło właścicielom marki, gdy wspólnie opracowywaliśmy detale wizerunku lokali.

Oprócz charakterystycznego, a jednocześnie mogącego budzić kontrowersje elementu wystroju, jakim są wizerunki świętych wykonane metodą tradycyjnego fresku, niepowtarzalny klimat wnętrzu restauracji nadają witraże. Także podwieszane sufity, meble czy detale metaloplastyczne, np. parawany eksponujące włoskie produkty, jednocześnie dające siedzącym przy nich osobom intymność. 

Niepowtarzalność i unikatowość lokali została także doceniona przez profesjonalistów w tej branży. Świadczą o tym nagrody zdobyte zarówno w kategoriach projektowych, jak i gastronomicznych. Ostatnie sukcesy to zwycięstwo w konkursie Food Business Awards 2021 w dwóch kategoriach: Tradycyjne Kuchnie Świata i Nowatorska Strategia Marketingowa. Także wyróżnienie w kategorii Efektywny Rozwój Sieci. Dodatkowo tytuł finalisty w kategorii Design Wnętrza – Przestrzeń Handlowo-Usługowa w konkursie Property Design Awards 2019.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 10.05.2022
Aktualizacja: 11.05.2022