Weranda Lunch & Wine w nowej odsłonie

Udostępnij artykuł
Trzy razy w roku w restauracji pojawia się autorska dekoracja zwiastująca początek nowej pory roku.  Zimową biel zastąpił wiosenny, energetyczny róż. Z sufitu wysokiego wnętrza restauracji “wyrosły” papierowe girlandy inspirowane pnączami wisterii.

Przy tworzeniu dekoracji restauracja na stałe współpracuje z projektantką Agnieszką Murias, związaną od lat z Weranda Family. Każdy projekt – kolory, kształty, materiał – bardzo dokładnie omawiamy i konsultujemy nawet z półrocznym wyprzedzeniem – mówi Sabina Palmowska, marketing manager Weranda Family. Pomysły często są inspirowane naszymi licznymi podróżami. Agnieszka ma piękną i kreatywną duszę i doskonale zna werandowe DNA. Podpowiada, co się sprawdzi i jak to realnie można wykonać.

Wiosenna aranżacja Werandy inspirowana jest kwiecistym pnączem wisterii. Nowe girlandy mają energetyczne odcienie różu, fuksji i fioletu. Natura jest punktem wyjścia większości projektów dekoracji w starobrowarowej restauracji. Przestrzeń Werandy zdobiły już papierowe jesienne liście czy zimowe śnieżynki. Wszystkie aranżacje wykonywane są ręcznie, a ich przygotowanie trwa ponad dwa miesiące.

Weranda Lunch & Wine to jedna z najpopularniejszych restauracji w Starym Browarze, zlokalizowana przy Dziedzińcu, między Atrium i Pasażem. Weranda serwuje śniadania, lunche i dania obiadowe; wieczorami goście spędzają tu czas przy lampce wina lub drinku. Menu zmienia się dwa razy w roku i oparte jest na produktach sezonowych. Latem na skraju Parku Starego Browaru, przy budynku Galerii, restauracja od kilku lat otwiera swój wakacyjny punkt – Weranda Take Away.

Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use: handlowym i  kulturalnym w sercu Poznania, odwiedzanym każdego roku przez około 9 milionów osób. Znajduje się tu ponad 200 sklepów – marek globalnych i indywidualnych (w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek premium), ponad 20 restauracji i kawiarni (także autorskie z cenionymi szefami kuchni), przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe, najnowocześniejsze w Polsce Multikino, kluby muzyczne, 5-gwiazdkowy hotel butikowy Blow Up Hall 5050 oraz 4-hektarowy park, w którym latem odbywają liczne bezpłatne wydarzenia przyciągające tysiące Poznaniaków i turystów. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – jeden z czołowych funduszy inwestycyjnych na świecie z ponad 60-letnim doświadczeniem i międzynarodową reputacją. Dziś Stary Browar to manifest miejskiego życia: zakupy, wydarzenia i liczne okazje do jakościowego spędzania czasu: wystawy, koncerty, pokazy mody, warsztaty, relaks w parku.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 09.04.2019
Aktualizacja: 18.04.2019