Trzy razy w roku w restauracji pojawia się autorska dekoracja zwiastująca początek nowej pory roku. Zimową biel zastąpił wiosenny, energetyczny róż. Z sufitu wysokiego wnętrza restauracji “wyrosły” papierowe girlandy inspirowane pnączami wisterii.
Przy tworzeniu dekoracji restauracja na stałe współpracuje z projektantką Agnieszką Murias, związaną od lat z Weranda Family. Każdy projekt – kolory, kształty, materiał – bardzo dokładnie omawiamy i konsultujemy nawet z półrocznym wyprzedzeniem – mówi Sabina Palmowska, marketing manager Weranda Family. Pomysły często są inspirowane naszymi licznymi podróżami. Agnieszka ma piękną i kreatywną duszę i doskonale zna werandowe DNA. Podpowiada, co się sprawdzi i jak to realnie można wykonać.
Wiosenna aranżacja Werandy inspirowana jest kwiecistym pnączem wisterii. Nowe girlandy mają energetyczne odcienie różu, fuksji i fioletu. Natura jest punktem wyjścia większości projektów dekoracji w starobrowarowej restauracji. Przestrzeń Werandy zdobiły już papierowe jesienne liście czy zimowe śnieżynki. Wszystkie aranżacje wykonywane są ręcznie, a ich przygotowanie trwa ponad dwa miesiące.
Weranda Lunch & Wine to jedna z najpopularniejszych restauracji w Starym Browarze, zlokalizowana przy Dziedzińcu, między Atrium i Pasażem. Weranda serwuje śniadania, lunche i dania obiadowe; wieczorami goście spędzają tu czas przy lampce wina lub drinku. Menu zmienia się dwa razy w roku i oparte jest na produktach sezonowych. Latem na skraju Parku Starego Browaru, przy budynku Galerii, restauracja od kilku lat otwiera swój wakacyjny punkt – Weranda Take Away.
Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use: handlowym i kulturalnym w sercu Poznania, odwiedzanym każdego roku przez około 9 milionów osób. Znajduje się tu ponad 200 sklepów – marek globalnych i indywidualnych (w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek premium), ponad 20 restauracji i kawiarni (także autorskie z cenionymi szefami kuchni), przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe, najnowocześniejsze w Polsce Multikino, kluby muzyczne, 5-gwiazdkowy hotel butikowy Blow Up Hall 5050 oraz 4-hektarowy park, w którym latem odbywają liczne bezpłatne wydarzenia przyciągające tysiące Poznaniaków i turystów. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – jeden z czołowych funduszy inwestycyjnych na świecie z ponad 60-letnim doświadczeniem i międzynarodową reputacją. Dziś Stary Browar to manifest miejskiego życia: zakupy, wydarzenia i liczne okazje do jakościowego spędzania czasu: wystawy, koncerty, pokazy mody, warsztaty, relaks w parku.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.