Wirtualne restauracje zarabiają: 2,7 mln złotych dodatkowego przychodu w rok

Udostępnij artykuł
Rebel Tang to firma food-tech (food & technology), która tworzy wirtualne restauracje funkcjonujące tylko w formie dostaw do klienta. Koncepcja biznesowa jest oparta na dedykowanej platformie technologicznej, którą każdy restaurator może w prosty sposób wdrożyć we własnej kuchni. Dzięki temu właściciele restauracji mogą lepiej wykorzystywać posiadane zasoby, bez dodatkowych inwestycji. W trakcie 12 miesięcy współpracy z Rebel Tang, sieci restauracji Bierhalle wygenerowała 2,75 mln inkrementalnego przychodu, realizując ponad  60 tys. dodatkowych zamówień.

Wirtualne restauracje stały się idealnym rozwiązaniem dla branży gastronomicznej, pozwalając szybko przestawić się na ofertę tylko w dostawie. Menu wirtualnych restauracji jest stworzone z myślą o zamówieniach, które część swojego istnienia spędzają w podróży, a produkty potrzebne do stworzenia potraw są ograniczane do minimum.

Prowadzę sieć restauracji z piwem warzonym na miejscu i bardzo dużymi salami jadalnymi. Nasze menu i marka nigdy nie były zaprojektowane z myślą o dostawiewyjaśnia Jerzy Becz, właściciel sieci Bierhalle.

Rebel Tang tworzy modne, przyjazne dla dostawy, wirtualne marki restauracyjne, zaprojektowane tak, aby można je było przygotować w niemal każdej komercyjnej kuchni.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Wirtualna restauracja – czy to się opłaca? Kliknij, aby zobaczyć case study

Każda restauracja aktywna jest na platformach służących do zamawiania jedzenia, a zespół Rebel Tang w 100 proc. zajmuje się kontaktem z aplikacjami oraz satysfakcją klienta.

To, jak ludzie zamawiają jedzenie, zmieniło się, pandemia była tego wielkim akceleratorem. Aplikacje do zamówień zrewolucjonizowały sposób, w jaki szukamy i zamawiamy jedzeniemówi Marek Cynowski, CEO Rebel Tang.

Wirtualne restauracje to dodatek do kuchni. Ilość zamówień generowanych przez wirtualne restauracje nie zaburzy działania lokalu. Bierhalle w pierwszych 12 miesiącach współpracy uzyskało 1,1 mln zł czystego zysku netto, po odliczeniu food-cost’u wynoszącego średnio 25 proc. oraz prowizji Rebel Tang.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 29.12.2021
Aktualizacja: 29.12.2021