Współwłaściciel DaftCafe o ofercie jesienno-zimowej

Udostępnij artykuł
Jesienią wiele osób potrzebuje dodatkowego, kofeinowego pobudzenia. Dni stają się krótsze, a za oknem szybciej zapada zmrok. Wraz ze zmianą pogody zmienia się menu kawiarni: odświeżające soki i lody oraz gaszące pragnienie lemoniady powoli ustępują miejsca rozgrzewającym napojom i przekąskom. Nowe pozycje wprowadzane są również do menu warszawskiej sieci kawiarni DaftCafe.

Tej jesieni w ofercie DaftCafe pojawią się trzy sezonowe kawy, w tym znane z poprzednich lat kawy piernikowa i pomarańczowa. Niezależnie od pory roku na gości każdej z ośmiu kawiarni DaftCafe czeka kawa jakości speciality. DaftCafe jako jedyna sieć w Polsce serwuje ją jako podstawę, przygotowując napoje wyłącznie na bazie ziaren, które uzyskały 84 punkty w ocenie Q-graderów. Kawa o mocnym i zdecydowanym smaku pobudza, dodaje energii i poprawia samopoczucie, a jej charakterystyczny aromat dobrze komponuje się ze słodkimi, korzennymi lub cytrusowymi dodatkami idealnymi na chłodniejsze dni.

DaftCafe zadbało także o gości lubiących ciepłe napoje bez kofeiny. Dla spragnionych słodyczy nowością w sezonie 2018 będą gorące czekolady z aromatycznymi dodatkami. Od listopada do oferty DaftCafe wracają również rozgrzewające napary na bazie czarnej herbaty: klasyczna zimowa herbata z dodatkiem miodu, imbiru i cytryny; pomarańczowa z goździkami oraz malinowa z musem z malin, cynamonu i dodatkiem goździków.

Jesienno-zimowe menu bazuje na przyprawach korzennych, rozgrzewających nutach zrównoważonych akcentami cytrusów. Ale to nie koniec zmian w DaftCafe: w jesiennej ofercie sieć po raz pierwszy postawiła na słodkości przygotowywane przez własną pracownię cukierniczą. Każdego dnia na gości kawiarni będą czekać wypieki przygotowywane na podstawie tradycyjnych przepisów i przy wykorzystaniu naturalnych składników. Wśród ciast i tart pojawi się m.in. sernik w nowej odsłonie, puszysta czekoladowa chmurka i ciasto marchewkowe. Do nowych pozycji w menu dołączą m.in.: drożdżówki z serem, malinami, cynamonowe rollsy i ciasto z opiekaną na miodzie dynią.

Śledzimy trendy kulinarne na świecie i zderzamy je z regionalnymi recepturami i sezonowymi produktami. Dzięki temu na naszych gości czekają ciekawe połączenia smaków. Jesień to dla rynku gastronomicznego nie tylko zmiana smaków, ale i atmosfery. W związku z tym do mieszczących się w warszawskich centrach biznesowych lokali DaftCafe, zawita więcej nastrojowego światła świec i jesiennych dodatków.

Komentarza udzielił Michał Ratajczyk, współwłaściciel DaftCafe

SWEETS & COFFEE
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

 © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.11.2018
Aktualizacja: 14.11.2018