Wyzwanie Smaku Pepsi znowu rusza w Polskę

Udostępnij artykuł
Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także spotkać zaproszonych do udziału w wydarzeniach popularnych influencerów.

Wyzwanie Smaku Pepsi to akcja, która na stałe wpisała się w polski krajobraz letnich imprez, od 6 lat zapewniając odwiedzającym znakomitą zabawę, dużą dawkę pozytywnych emocji, a niejednokrotnie i zaskoczenie. Uczestnicy wydarzenia mają okazję sprawdzić swoje preferencje smakowe, degustując Pepsi oraz inny napój typu cola i wybrać ten, który bardziej im smakuje. Co ważne, organizatorzy dochowują ogromnej staranności, aby warunki porównania napojów były obiektywne, a konsument przy wyborze kierował się tylko i wyłącznie smakiem. 

– W tym roku po raz kolejny Wyzwanie Smaku Pepsi zagości w wybranych polskich miastach, a już od czerwca w wielu różnych miejscach specjalne zespoły mobilne zachęcać będą do testowania wyborów smakowych – powiedziała Katarzyna Rogowska, senior brand manager Pepsi  – Z kolei w weekendowych imprezach stacjonarnych towarzyszyć nam będą  influencerzy Stołu Pepsi: Lara Gessler, Marta Wierzbicka, Adam Wiejak i Jakob Kosel. Specjalnie na tę okazję stworzyli oni swoje autorskie dania, skomponowane z pomocą fanów. Podczas Wyzwania Smaku Pepsi uczestnicy będą mogli nie tylko spróbować tych oryginalnych dań, ale również wejść w interakcję z popularnymi influencerami – dodaje.  

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie RG2019banner.png
Silne wsparcie marketingowe

Tegoroczne Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera silna kampania 360°, która ruszyła 17 czerwca 2019 roku. Obejmuje ona m. in. nowy 15” i 30” spot reklamowy (do pobrania tutaj), ukazujący troje przyjaciół na zatłoczonym targowisku miejskim, podejmujących wyzwanie i pokonujących niespodziewane przeszkody w drodze po smak, który kochają. Postawy bohaterów są spójne z wartościami marki, która motywuje i namawia do podążania za swoimi pasjami i robienia rzeczy, które kochamy. Film wyświetlany będzie w TV oraz VOD (Player), a także w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram); dodatkowe wsparcie zapewni reklama na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz w wybranych radiostacjach. Kampanię wspierać ponadto będą działania zaproszonych do akcji partnerów, którzy wykorzystają swoje kanały społecznościowe do zapraszania fanów do udziału w letnich wydarzeniach. Kampania obejmuje również działania PR.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 28.06.2019
Aktualizacja: 28.06.2019