Zdrojowa Hotels: Wzrasta popularność turystyki biznesowej nad Bałtykiem

Udostępnij artykuł
Dobra pogoda oraz coraz lepsza infrastruktura hotelowa i transportowa sprawiają, że rośnie popularność biznesowych spotkań, konferencji i szkoleń nad polskim Bałtykiem – mówi w rozmowie z nami Magdalena Rybicka, dyrektor sprzedaży sieci hotelarskiej Zdrojowa Hotels.

Od paru lat obserwujemy znaczny wzrost zainteresowania bałtyckimi kurortami na rynku MICE. Z czego to wynika?

Ostatnie lata przyniosły nam dobrą pogodę nad polskim Bałtykiem. To wprost przełożyło  się nie tylko na popularność tradycyjnego wypoczynku nad morzem, ale również tego powiązanego z biznesem. Niewątpliwie bardzo ważnym atutem jest także coraz lepsza infrastruktura. Przede wszystkim ta hotelowa, bo w nadmorskich kurortach powstaje coraz więcej obiektów, które posiadają sale konferencyjne, w których można zorganizować wydarzenie nawet na kilkaset osób. Poprawia się również infrastruktura transportowa – nad polskie morze można dostać się obecnie znacznie szybciej i łatwiej niż jeszcze kilka lat temu.

Jakie zatem zaplecze do przeprowadzenia wydarzeń biznesowych można znaleźć nad polskim Bałtykiem?

W takich miejscowościach jak Kołobrzeg czy Świnoujście, można z łatwością znaleźć przestrzeń do zorganizowania niemal każdego rodzaju wydarzenia biznesowego – czy to konferencji, szkolenia, imprezy firmowej czy też dużego międzynarodowego spotkania. W naszych hotelach zapewniamy wielkopowierzchniowe profesjonalne sale konferencyjne i bankietowe. Na przykład sala Pomerania, która znajduje się w Radisson Blu Resort w Świnoujściu, zajmuje powierzchnię 1000 mkw. i ma możliwość podziału aż na 12 mniejszych sal. Natomiast w sali balowej Elegance w kołobrzeskim Diune Hotel, która zachwyca wyjątkową aranżacją w stylu art déco, można zorganizować imprezę nawet na 700 gości. Mamy też w ofercie przestrzenie dedykowane na mniejsze spotkanie, np. kameralną salę w Boulevard Ustronie Morskie, aparthotelu zlokalizowanym na malowniczym klifie.

Posiadamy również odpowiednie zaplecze techniczne do przeprowadzenia wydarzeń biznesowych, w skład którego wchodzi zestaw niezbędnych akcesoriów takich jak projektory, sprzęt nagłośnieniowy, flipcharty czy systemy multimedialne. Zapewniamy też gościom biznesowym odpowiedni komfort pobytu: w pokojach można znaleźć jakże przydatne żelazko i deskę do prasowania koszul. Nie zapominamy też o kuchni, by zapewnić uczestnikom konferencji czy imprez firmowych smaczny poczęstunek.

ŚWIAT HOTELI WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

A co uczestnikom wydarzeń biznesowych oferują nadmorskie hotele po zakończeniu oficjalnych części konferencji czy szkolenia?

Po całodziennym szkoleniu czy udziału w debatach goście mogą skorzystać zarówno z wypoczynku aktywnego, jak i prawdziwego relaksu. Oferta nad polskim Bałtykiem w tym zakresie jest bardzo bogata. Nasze hotele wyposażone są w strefy SPA & Wellness, w których można oddać się zabiegom lub masażom prowadzonym przez wykwalifikowany personel. Ale to nie wszystko – np. w świnoujskim Radisson Blu Resort do dyspozycji gości oddajemy nowoczesny aquapark z pierwszą w Polsce sztuczną falą do surfingu. Bo nie wolno zapomnieć o tym, że hotel powinien kojarzyć się gościom z udanym wypoczynkiem po pracy.

Dziękujemy za rozmowę.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 14.11.2018
Aktualizacja: 14.11.2018