Makro Polska po raz drugi z prestiżowym tytułem

Udostępnij artykuł
Firma znalazła się w gronie najlepszych pracodawców wyróżnionych tytułem Top Employer Polska 2019 i Top Employer Europe 2019. Sieć hurtowni została uznana za jedną z firm, które najlepiej dbają o swoich pracowników oraz utrzymują najwyższe standardy w obszarze zarządzania.

Certyfikat TOP Employer wydawany jest na świecie od ponad 25 lat, natomiast w Polsce – od 10. Otrzymują go firmy, które wyróżniają się na rynku pracy jako najlepsi pracodawcy, zapewniając swoim pracownikom odpowiednie narzędzia i warunki oraz pielęgnując talenty na wszystkich szczeblach organizacji. Kolejny rok z rzędu do grona wyróżnionych pracodawców dołączyło również Makro Polska. Sieć hurtowni została uznana za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce i w Europie – otrzymała tytuły TOP Employer Polska i TOP Employer Europe. – Cieszymy się, że po raz drugi zostaliśmy uznani za jednego z najlepszych pracodawców. To prestiżowe wyróżnienie świadczy o tym, że jesteśmy pracodawcą godnym zaufania – mówi Katarzyna Kosel, dyrektor pionu personalnego w Makro Polska.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Firma musi spełniać restrykcyjne wymagania, aby zdobyć certyfikat TOP Employer. Certyfikacja oparta jest m.in. na szczegółowym kwestionariuszu, analizie raportów, audycie oraz ocenie takich obszarów, jak m.in. zarządzanie talentami i efektywnością, szkolenia i rozwój kompetencji czy kultura organizacji. Makro Polska zdobyła certyfikat dzięki prowadzeniu polityki personalnej wyróżniającej się na tle innych organizacji. Sieć hurtowni obecnie zatrudnia ponad 5 tys. pracowników na terenie całej Polski. Firma od lat inwestuje w ich rozwój prowadząc m.in. programy szkoleniowe takie, jak Akademia Aktywnej Sprzedaży czy Akademia Sił Sprzedaży, w ramach których przeszkolono już kilka tysięcy pracowników. Absolwenci oraz młodzi profesjonaliści mają szansę na rozwój podczas dwuletniego programu menedżerskiego Metro Potentials czy Metro Sustainable Leadership Program, natomiast wysokie standardy przywództwa wśród menedżerów utrzymywane są m.in. dzięki programowi Lead&Win.

Instytut Top Employer wyróżnia pracodawców, którzy zapewniają warunki pracy na najwyższym poziomie. Oprócz certyfikatu, laureaci nagrody otrzymują również dostęp do szczegółowej wiedzy o polityce personalnej oraz praktykach HR. Dzięki temu zyskują możliwość porównania swoich mocnych stron z innymi pracodawcami. Ważność certyfikatu TOP Employer of the Year wynosi rok, dlatego utrzymanie tego statusu wymaga ciągłej pracy i rozwoju.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 11.02.2019
Aktualizacja: 21.02.2019