Dynamiczny design, zapachy poprawiające nastrój, podnoszące na duchu przesłania. Kolorowa gama produktów do pielęgnacji ciała Be Different zachęca gości hotelowych do czerpania radości z małych przyjemności w życiu i rozpoczynania każdego dnia z uśmiechem.

W naszej pędzącej kulturze poprawa zdrowia i samopoczucia ma większe znaczenie niż kiedykolwiek przedtem. Zauważając wartość witalności i dobrego samopoczucia, ADA Cosmetics przedstawia Be Different. To gama produktów do pielęgnacji ciała i włosów, zachęcająca gości hotelowych, aby cieszyli się drobiazgami w życiu każdego dnia.
Feeria barw i nowoczesność: linię Be Different wyróżniają optymistyczny nastrój i misja szerzenia dobrego humoru. Niepowtarzalne opakowania zdobią pozytywne przesłania w wyrazistych kolorach. Od „Follow your heart” poprzez „Start with a smile” po „Make your own magic” – przykuwające uwagę hasła mają zainspirować gości hotelowych, aby w pełni cieszyli się każdą chwilą podróży.
Asortyment składa się z trzech owocowo-świeżych zapachów, uosabiających obietnicę marki i zapewniających codzienną dawkę szczęścia. Poprawiające nastrój produkty do pielęgnacji ciała łączą odświeżającą limonkę z pikantną miętą. Podczas gdy szampon i odżywka do włosów pachną soczystym arbuzem i relaksującymi jagodami. Całości kolekcji dopełnia rozweselające mydło o zapachu słodkich pomarańczy.
Zgodnie z polityką firmy ADA Cosmetics, stawiającej na zrównoważony rozwój i chęć wspierania świadomych wyborów, linia Be Different jest dostępna w nadających się do recyklingu butelkach z rozmaitymi systemami dozowania – press+wash, dozownikami z pompką, Smart Care i nowo wprowadzonymi dozownikami SHAPE – jak również w minibutelkach i tubkach. Całkowicie wegańskie produkty oparte na surowcach roślinnych są wolne od parabenów, silikonów i olejów mineralnych, a także zawierają tylko łatwo biodegradowalne środki powierzchniowo czynne. Wszystkie formuły tego asortymentu zostały opracowane we własnych zakładach produkcyjnych ADA Cosmetics.
Wzloty i upadki ostatnich dwóch lat pokazały, że wzrasta potrzeba zorientowanego na poprawę nastroju podejścia do zdrowia i wellness – mówi Gerd von Podewils, CMO Grupy ADA. Be Different trafia w ducha czasu, wprowadzając w pozytywny i optymistyczny nastrój. Zgodnie z naszym mottem „Putting beauty into travel zachęcamy naszych gości, aby cieszyli się wyjątkowymi przeżyciami z każdym nowym dniem.
Więcej informacji na stronie www.ada-cosmetics.com.
Tekst powstał we współpracy z ADA Cosmetics.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione