ADA Cosmetics podąża za trendem emocjonalnego wellness, dzięki linii Be Different

Udostępnij artykuł

Dynamiczny design, zapachy poprawiające nastrój, podnoszące na duchu przesłania. Kolorowa gama produktów do pielęgnacji ciała Be Different zachęca gości hotelowych do czerpania radości z małych przyjemności w życiu i rozpoczynania każdego dnia z uśmiechem.

Prawa autorskie do fotografii: ADA Cosmetics

W naszej pędzącej kulturze poprawa zdrowia i samopoczucia ma większe znaczenie niż kiedykolwiek przedtem. Zauważając wartość witalności i dobrego samopoczucia, ADA Cosmetics  przedstawia Be Different. To gama produktów do pielęgnacji ciała i włosów, zachęcająca gości hotelowych, aby cieszyli się drobiazgami w życiu każdego dnia.

Feeria barw i nowoczesność: linię Be Different wyróżniają optymistyczny nastrój i misja szerzenia dobrego humoru. Niepowtarzalne opakowania zdobią pozytywne przesłania w wyrazistych kolorach. Od „Follow your heart” poprzez „Start with a smile” po „Make your own magic” – przykuwające uwagę hasła mają zainspirować gości hotelowych, aby w pełni cieszyli się każdą chwilą podróży.

Asortyment składa się z trzech owocowo-świeżych zapachów, uosabiających obietnicę marki i zapewniających codzienną dawkę szczęścia. Poprawiające nastrój produkty do pielęgnacji ciała łączą odświeżającą limonkę z pikantną miętą. Podczas gdy szampon i odżywka do włosów pachną soczystym arbuzem i relaksującymi jagodami. Całości kolekcji dopełnia rozweselające mydło o zapachu słodkich pomarańczy.

Zgodnie z polityką firmy ADA Cosmetics, stawiającej na zrównoważony rozwój i chęć wspierania świadomych wyborów, linia Be Different jest dostępna w nadających się do recyklingu butelkach z rozmaitymi systemami dozowania – press+wash, dozownikami z pompką, Smart Care i nowo wprowadzonymi dozownikami SHAPE – jak również w minibutelkach i tubkach. Całkowicie wegańskie produkty oparte na surowcach roślinnych są wolne od parabenów, silikonów i olejów mineralnych, a także zawierają tylko łatwo biodegradowalne środki powierzchniowo czynne. Wszystkie formuły tego asortymentu zostały opracowane we własnych zakładach produkcyjnych ADA Cosmetics.

Wzloty i upadki ostatnich dwóch lat pokazały, że wzrasta potrzeba zorientowanego na poprawę nastroju podejścia do zdrowia i wellness – mówi Gerd von Podewils, CMO Grupy ADA. Be Different trafia w ducha czasu, wprowadzając w pozytywny i optymistyczny nastrój. Zgodnie z naszym mottem „Putting beauty into travel zachęcamy naszych gości, aby cieszyli się wyjątkowymi przeżyciami z każdym nowym dniem.

Więcej informacji na stronie www.ada-cosmetics.com.

Tekst powstał we współpracy z ADA Cosmetics.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 13.05.2022
Aktualizacja: 13.05.2022