Charlie Food & Friends podsumowuje pierwsze sześć miesięcy 2019

Udostępnij artykuł
Marka powiększyła sieć sprzedaży o nową lokalizację oraz uruchomiła transakcję przejęcia kolejnej. Unowocześniony został także design restauracji oraz pozyskano kluczowego członka zespołu – dyrektora finansowego.

Zwiększenie liczby lokali

W maju swoją działalność rozpoczęła nowa restauracja Charlie Food & Friends w centrum handlowym Glogovia w Głogowie. Otwarciu towarzyszyła promocja przeprowadzona wspólnie z zarządcą centrum w formule konkursu w mediach społecznościowych.  W czerwcu zaś uruchomiono proces przejęcia punktu sprzedaży w południowej Polsce. Znajduje się on w strefie restauracyjnej galerii handlowej w ścisłym centrum miasta. Do finalizacji transakcji dojdzie w ciągu najbliższych 12 miesięcy. 

Nowy design restauracji

W zeszłym roku opracowany został całkowicie nowy design konceptu Charlie Food & Friends. W pierwszym kwartale br. rozpoczął się proces dostosowania punktów do najnowszego wizerunku marki. Za redesign sieci odpowiadała pracownia KDesign. Nową odsłonę zyskały lokale w Focus Park w Zielonej Górze oraz w CH Bonarka w Krakowie.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Zatrudnienie dyrektora finansowego

W lutym do zespołu dołączył Kamil Majewski obejmując stanowisko dyrektora finansowego.
Absolwent Finansów i Rachunkowości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz stypendysta Uniwersytetu w Mainz. W swojej 12-letniej karierze pełnił różne funkcje zarządcze, m.in. wiceprezesa zarządu i dyrektora finansowego La Mania, czy głównego kontrolera finansowego Legii Warszawa. Doświadczenie zdobywał w Polsce i w Niemczech w międzynarodowych firmach consultingowych takich jak PwC czy Grant Thornton.

W ostatnich latach w ramach prowadzonej działalności, pełniąc rolę CFO i interim-CFO, realizował nadzór właścicielski na rzecz swoich klientów – grup kapitałowych i family offices. Zakres działań obejmował pozyskanie finansowania, koordynację projektów inwestycyjnych oraz transakcje zakupu i sprzedaży przedsiębiorstw (sell-side i buy-side) o łącznej wartości sięgającej 1 mld zł.
Ponadto budował działy finansowe oraz implementował procesy controllingu i raportowania w spółkach różnej wielkości z branż m.in. restauracyjnej, hotelowej, budowlanej, sportowej i odzieżowej.
Jako dyrektor finansowy jest odpowiedzialny za cały obszar finansowy i prawny grupy kapitałowej. Nadzorowane przez niego projekty obejmują: przygotowanie struktury prawno-finansowej pod rozwój zagraniczny, rozszerzenie programu inwestycji bezpośrednich, rozwój systemu dashboardów managerskich w centrum usług wspólnych dla klientów z branży HoReCa, transakcje M&A w ramach projektu konsolidacji.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 24.07.2019
Aktualizacja: 30.07.2019