Chimney Cake Bakery poszerza portfolio

Udostępnij artykuł
W sobotę, 9 lutego, swoje drzwi otworzył kolejny punkt w Krakowie. Jest to trzecia lokalizacja marki w tym mieście. W nowym Chimney’u będzie można skosztować kultowych ciastek chimney cakes, w których zakochali się mieszkańcy miasta oraz turyści z różnych zakątków świata.

– Jesteśmy dumni, że to właśnie w Krakowie, mieście, w którym rozpoczęła się historia Chimney Cake Bakery, otworzyliśmy lokal w nowej odsłonie. Rozpoczyna on kolejny rozdział w rozwoju naszej marki. Projektując nową przestrzeń skupiliśmy się głównie na tym, aby jeszcze bardziej niż dotychczas pokazać gościom proces przygotowania naszych ciastek, od nadawania im charakterystycznego kształtu, aż do wydania wypieczonego na ich oczach chimney’a w różnych wersjach smakowych – mówi Tomasz Domagała, współwłaściciel sieci.

Nowy punkt powstał tuż przy Wawelu – jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc turystycznych w Polsce. To znakomita informacja zarówno dla mieszkańców miasta, jak i turystów licznie odwiedzających to miejsce przez 365 dni w roku. Twórcy marki po raz kolejny podkreślili jej charakter, aranżując nowy lokal w myśl koncepcji „na wynos”.

– Koncepcja Grab&Go towarzyszy nam od początku naszego istnienia, gdy w małej budce przy krakowskich Plantach wypiekaliśmy pierwsze chimney’e. Tak i tym razem pragniemy być częścią dnia każdego z odwiedzających nas gości. Stawiamy na szybką, a zarazem indywidualną obsługę, by rozkochać w sobie wszystkich fanów naszych słodkości – dodaje Filip Kubica, współtwórca marki.

Chimney Cake Bakery przy krakowskim Wawelu (ul. Św. Gertrudy 24) otwarte jest od poniedziałku do soboty w godzinach 11:00 – 21:00, oraz w niedzielę w godzinach 10:00 – 21:00.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 11.02.2019
Aktualizacja: 11.02.2019