Deli by Shell z promocyjnymi propozycjami gastronomicznymi

Udostępnij artykuł
Wystartowała trzecia i ostatnia odsłona promocji „Moc okazji we wtorki i czwartki”. Do 1 marca klienci stacji będą mogli kupić hot-dogi MAXI w cenie 5 zł, kanapki deli by Shell za 5,49 zł oraz uzyskać kod promocyjny na 500 punktów Shell ClubSmart.  

W ofercie deli by Shell znajdują się m.in. klasyczna bagietka z szynką i serem, kajzerka z łososiem i jajkiem, lekko pikantna zapiekanka ze stripsami i papryczkami jalapeño czy ciabata Bella Ciao z mozzarellą i rukolą[1]. Co więcej, kupując te produkty klienci otrzymają dodatkowe punkty Shell ClubSmart.

Oferta gastronomiczna w wydaniu Shell to gwarancja smaku i jakości. Klienci mogą skosztować u nas bagietek na zakwasie, kanapek z łososiem pacyficznym czy jajkami od kur z wolnego wybiegu. Biorąc pod uwagę promocyjną cenę, jest to świetna okazja dla wszystkich smakoszy dobrego i zdrowego jedzenia – mówi Andrzej Nos, Senior Category Manager Fast Food&Coffe w Shell Polska.

Dodatkowe 500 punktów Shell ClubSmart

We wtorki i czwartki uczestnicy programu lojalnościowego za zatankowanie minimum 10 l dowolnego paliwa otrzymają kod promocyjny na paragonie, po zarejestrowaniu którego na stronie www.shellsmart.com albo w aplikacji do 28 lutego jednorazowo uzyskają dodatkowe 500 punktów Shell ClubSmart.

Punkty będzie można wymienić na dowolną kawę deli by Shell (200 ml) i klasycznego hot doga z parówką albo bagietkę ze stripsami bądź hummusem na wybranych stacjach. Z promocji klienci będą mogli skorzystać jeden raz w okresie jej trwania, punkty zostaną dodane do konta w ciągu 5 dni od zrealizowania kodu promocyjnego.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.


Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.01.2021
Aktualizacja: 15.01.2021