Heinz stworzył platformę wsparcia dla gastronomii – ruszył program lojalnościowy Club 57

Udostępnij artykuł
Producent kultowych ketchupów i sosów, od lat ściśle współpracuje z lokalami gastronomicznymi w całej Polsce. Kolejnym krokiem w umocnieniu dotychczasowej współpracy, a także wsparciu branży gastronomicznej w trudnych czasach, jest stworzenie nowej platformy – Heinz Club 57, która działa na zasadach programu lojalnościowego, oferując uczestnikom różnego rodzaju benefity: zniżkowe, produktowe, promocyjne, a także wsparcie merytoryczne m.in. prawne.

Polska gastronomia składa się z ponad 76 tys. lokali, większość z nich to mikro i średnie przedsiębiorstwa, które powstały dzięki ogromnej pasji i zaangażowaniu właścicieli oraz managerów. Niestety, nie zawsze pasja przekłada się na realny zysk, szczególnie w  tym roku, kiedy z powodu pandemii koronawirusa branża doświadczyła ogromnych strat. Według Raportu Związku Pracodawców i Przedsiębiorców, „Ratujmy polskie restauracje” średnie obroty lokali gastronomicznych obniżyły się o około 10-15 proc. względem statystyk sprzed roku. Wiele z nich, zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach, nie przetrwało tej próby – pozostałe wciąż walczą.

W związku z trudną sytuacją związaną z pandemią, w maju przeprowadziliśmy akcję „Porcja antykryzysowa dla Gastro”, w której wsparliśmy lokale gastronomiczne, przekazując im za darmo nasze produkty.Duże zainteresowanie ze strony branży sprawiło, że zdecydowaliśmy się na przekształcenie platformy w stały program lojalnościowy – Heinz Club 57, który ma być wsparciem w prowadzeniu biznesu i budowaniu marki. Naszym priorytetem jest zagwarantowanie benefitów, które realnie pomogą restauracjom, zarówno od strony finansowej, jak i reklamowej czy prawnejmówi Rafał Walendzik, Managing Director KraftHeinz w Polsce.

Jak to działa? Aby dołączyć do programu, wystarczy zalogować się na stronie www.club57.pl
i wypełnić formularz rejestracyjny. Każdy uczestnik programu, kupując produkty firmy Kraft Heinz Company i wprowadzając na platformę faktury z zakupów, otrzymuje 5 proc. wartości faktury na kartę pre-paid lub 10 proc. w postaci gratisowych produktów Heinz.

Ponadto uczestnicy programu mają nieograniczony dostęp do porad specjalistów z zakresu prawa, podatków, marketingu i reklamy, przedstawionych w formie artykułów. W ramach programu organizowane będą również gry i konkursy, w których do wygrania będą działania komunikacyjne dla lokalu m.in. pozycjonowanie w Google czy reklamę OOH widoczną przez miesiąc w mieście, w którym znajduje się lokal gastronomiczny.

Wszelkie szczegóły dotyczące programu dostępne są na stronie www.club57.pl.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.07.2020
Aktualizacja: 23.07.2020