Hotel Morski Widok – kto stoi za projektem?

Udostępnij artykuł
W całości zrealizowany był przez Trust Us – spółkę zarządzaną przez Daniela Ochońko. Założeniem było stworzenie wnętrz, które łączyłyby w sobie funkcjonalność i nowoczesność, a jednocześnie nawiązywały do morskiego charakteru okolic Krynicy Morskiej.

Hotel Morski Widok został otwarty w 2020 r., wpisując się w architektoniczny krajobraz miasta, będącego jednym z najpopularniejszych nadmorskich kurortów w naszym kraju. W tym czterogwiazdkowym hotelu na gości czekają zróżnicowane pod względem standardu apartamenty i pokoje, gabinety SPA, nowoczesna siłownia oraz sala zabaw dla dzieci.

Realizacja przez spółkę Trust US oznacza, że w jej rękach spoczywała kompleksowa realizacja, która obejmowała wspólne opracowanie koncepcji wnętrz hotelu, ale również przygotowanie prototypowego pokoju wzorcowego, następnie produkcję mebli oraz ich montaż w gotowym obiekcie. Dodatkowo grupa Trust Us zajęła się doradztwem w zakresie doboru dekoracji okiennych, ich kolorystyki i sposobu marszczenia. Spółka, w ramach współpracy z firmą Pofawe, która dysponuje własną szwalnią, wyprodukowała również elementy wyposażenia pokojów – poduszki, pościele i narzuty. Co warte podkreślenia, cały proces ukończono po trzech miesiącach od momentu podpisania umowy.

Projekt został zrealizowany przy ścisłej współpracy z inwestorem, zgodnie z jego wymogami i co najważniejsze – w ramach założonego budżetumówi Daniel Ochońko, prezes zarządu grupy Trust Us. Hotel Morski Widok znajduje się w bardzo ciekawym miejscu – na wydmach, w pierwszej linii zabudowy brzegowej i znakomicie uzupełnia architektoniczny krajobraz Krynicy Morskiej. Wnętrza obiektu musiały więc nawiązywać do okolicznych krajobrazów, nie tracąc przy tym na swojej funkcjonalności – dodaje.

Kompleksowe wykończenie wnętrz w tak krótkim czasie możliwe było dzięki współpracy spółek konsorcjum wyposażeniowego wchodzącego w skład grupy Trust Us – Ajram oraz Pofawe, które zajęły się produkcją i dostawą mebli w kolorze dębiny oraz wykonaniem dekoracji okiennych, tekstyliów, jak i tapicerowaniem mebli z włoskiej kolekcji importowanych materiałów. Ciekawym elementem regularnie pojawiającym się we wnętrzach jest również ratan.

Spółka Trust Us zajęła się również doradztwem biznesowym, a ramach której analizowała takie obszary jak ilościowa analiza funkcjonalności obiektu w kontekście niezbędnych krzeseł i stolików w pokojach i przestrzeniach wspólnych tak, aby zoptymalizować ich wykorzystanie.

Największym wyzwaniem projektu było sprostanie wymaganiom jednego z największych producentów mebli w kraju – firmie Meble Wójcik, która jest właścicielem hotelu. Cieszymy się, że niekwestionowany autorytet w branży meblarskiej powierzył wyposażenie wnętrz całości obiektu właśnie nam podsumowuje Daniel Ochońko.

ŚWIAT HOTELI listopad-grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoz
nać się z pełną treścią publikacji <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.01.2021
Aktualizacja: 26.01.2021