Kasia Nosowska nową ambasadorką Alpro

Udostępnij artykuł

Alpro PSST!… TO NIE MLEK* to produkt, który nie jest mlekiem, ale przypomina je smakiem. Do odkrycia nowości i zmiany diety na bardziej roślinną zachęcają ambasadorzy marki Alpro – Kasia Nosowska, Borys Szyc i Daria Ładocha. W najbliższych tygodniach będzie można zobaczyć ich w spotach marki, mediach społecznościowych i przestrzeni miejskiej.

Kasia Nosowska to artystka, której nie trzeba przedstawiać. Właśnie włączyła się w kolejną inicjatywę. Wraz z Borysem Szycem i Darią Ładochą zachęca Polaków do zmiany diety na bardziej roślinną.

Wiemy, że coraz więcej osób chce włączyć na stałe do swojej diety produkty na bazie roślin, ale jednocześnie nie chcą rezygnować  z dobrze im znanego i lubianego smaku mleka. Mamy rozwiązanie. Udało nam się stworzyć wyjątkową formułę Alpro PSST!… TO NIE MLEK*. Jest to produkt, który łączy delikatny smak i kremową konsystencję ze wszystkimi zaletami roślin. Idealnie sprawdzi się do kawy, porannych płatków, deserów, pysznie smakuje też pite prosto ze szklanki – mówi Monika Kuciak, starszy kierownik marki  Alpro.

Produkt powstał na bazie owsa, jest źródłem wapnia i witaminy D, a ponadto nie zawiera cukru. Jest to więc propozycja nie tylko wegan i wegetarian, ale dla wszystkich którzy dbają o zbilansowaną dietę.

Roślinna (r)ewolucja

Produkty na bazie roślin cieszą się coraz większą popularnością – w 2018 pojawiały się w co 10. gospodarstwie domowym (11,5 proc.), a w 2021 już co 4. (26,9 proc.).[1]Jest to związane z takimi zaletami tej grupy produktów, jak skład i smak, ale nie tylko – roślinne oznacza dobre dla zdrowia i dobre dla planety. Składniki produktów Alpro pozyskiwane są w sposób zrównoważony. Ich wpływ na środowisko jest znacznie mniejszy niż w przypadku produktów odzwierzęcych. Nawet nowe opakowanie Alpro w 96 proc. powstało z roślin, a marka już zapowiada opakowania w  100 proc. z roślin.

Przejdź na roślinne z Alpro

Borys Szyc, Daria Ładocha i po raz pierwszy Kasia Nosowska, w ramach szeroko zakrojonej kampanii Alpro pokazują jak prosto i pysznie można dbać o swoje zdrowie włączając do diety produkty roślinne – napoje i roślinne alternatywy dla jogurtów. Ambasadorów można zobaczyć w internecie – w tym mediach społecznościowych oraz w przestrzeni miejskiej. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Feeders, a za zakup mediów Mediacom.

[1] Panel Gospodarstw Domowych GFK

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 16.05.2022
Aktualizacja: 16.05.2022