Popularna sieć nawiązała współpracę z Beyond Meat – producentem wegańskiego mięsa. Nowe pozycje trafiły już do pierwszego lokalu w Atlancie.

Test rozpoczął się dwa dni temu. Goście lokali otrzymali do swoich zamówień darmową próbkę wegańskiego mięsa. KFC zaoferowało bezmięsne nuggetsy i skrzydełka pod nazwą “KFC Beyond Fried Chicken”. Sieć uzależnia swoje dalsze decyzje od wyników ankiety przeprowadzonej wśród konsumentów.
KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka. Od ponad 80 lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 18 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 250 restauracji KFC.
Beyond Meat to amerykańska firma, która zajmuje się produkcją mięsa wegańskiego, np. z ryżu, fasoli mung, czy białek grochu.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <


© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.