Kierownik regionalna Pizza Hut na XVI Food Business Forum 2018

Udostępnij artykuł
Marta Zborowska, area coach w Pizza Hut, zabierze głos w dyskusji na temat zarządzania poprzez koszty. Najważniejsze w Polsce spotkanie restauratorów odbędzie się już 24 września w Sheraton Warsaw Hotel.

Marta Zborowska od 2000r związana jest z branżą FMCG i firmą AmRest. Obecnie area coach w Pizza Hut. Odpowiedzialna jest za kilka kluczowych projektów w firmie (m.in. obniżenie rotacji w Polsce oraz zmianę wizerunku Pizza Hut w formie wdrożenia nowego konceptu Dine In 2.0/2.1 rok 2018). Od czerwca 2018 certyfikowany coach biznesowy (Bennewicz Instytut Kognitywistyki). Absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego na wydziale Inżynierii Produkcji w Warszawie. W 2007r ukończyła polsko-francuskie studia MBA w gospodarce żywnościowej (SGGW – IZMA we współpracy z ESSEC Paris Business School). W pracy skupia się na budowaniu skutecznych zespołów managerskich, rozwijaniu kompetencji i finalnie realizacji celów operacyjnych oraz strategicznych regionu. W  dużym stopniu koncentruje się na potrzebach i dążeniach pracowników, jednocześnie zachęcając ich do realizacji marzeń. Dzięki codziennej motywacji zespołu osiąga z nim ponadprzeciętne wyniki, również w projektach na skalę całej firmy. Mocno wierzy w potencjał jaki drzemie w ludziach, w realizację marzeń i celów, które wykreśla ze swojej listy 100 celów. „Listę 100 celów przygotowałam po spotkaniu na swojej drodze Piotra Łabuza, kiedy opowiedział o jej magii, od razu postanowiłam to sprawdzić. Przygotowałam ją w 2011 na najbliższe 15 lat i niesamowite jest to, jak punkt po punkcie wykreślam z niej nawet najbardziej odległe marzenia”.

TEGOROCZNA EDYCJA FOOD BUSINESS FORUM 2018
24 WRZEŚNIA, SHERATON WARSAW HOTEL!

BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca m.in. czasopism Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee oraz portalu www.horecanet.pl serdecznie zaprasza wszystkich restauratorów do udziału w najważniejszym w Polsce spotkaniu przedstawicieli branży XVI Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum 2018, któremu towarzyszyć będzie rozstrzygnięcie konkursu Food Business Awards 2018.

Uczestnictwo zagwarantuje Państwu:
● zdobycie wiedzy o sprawdzonych sposobach na rozwój biznesu
● możliwość dyskusji z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami
● kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów
● indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą
● lunch w restauracji The Olive w Sheraton Warsaw Hotel
● udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Food Business Awards 2018 i Supplier of the year
● obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży
● zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień


Dzięki takim imprezom cyklicznym  jak Food Business Forum mogą spotykać się ludzie z różnych biznesów oraz form aktywności gastronomicznej mając możliwość wymiany doświadczeń, a także posłuchania restauratorów, którzy odnieśli spore sukcesy w tej branży.

Krzysztof Janiszewski
współwłaściciel Senses Restaurant (Zdobywcy Gwiazdki Michelin)


Jestem pod wrażeniem organizacji tego wydarzenia. Widzę naprawdę duży profesjonalizm. Podczas Food Business Forum spotykają się przedstawiciele z bardzo różnych obszarów rynku gastronomicznego.

Bartek Kraciuk
współwłaściciel Grupy Warszawa

WWW.FOODBUSINESSFORUM.COM

Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B

Karolina Stępniak, dyrektor wydawnicza
664 463 096
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.
Opublikowano: 12.09.2018
Aktualizacja: 14.09.2018