Kinga Rylska Head of Marketing w NINE’s Restaurant & Sports

Z marketingiem w gastronomii związana jest już od kilku lat. W kwietniu tego roku dołączyła do zespołu NINE’s. Kinga objęła stanowisko szefa marketingu. Będzie odpowiedzialna za realizację i wdrożenie strategii marketingowej, którą będzie realizowała przy współpracy z zarządem.

Kinga Rylska swoją przygodę z gastronomią zaczynała kilka lat temu w najbardziej znanej sieci kantyn – AIOLI Cantine Bar Cafe Deli. To czym jej działania wyróżniły się na tle innych marketingowców i w ciągu trzech lat doszła do stanowiska dyrektora marketingu konceptu na całą Polskę, było łączenie działań marketingu stricte restauracyjnego z działaniami społecznymi. Między innymi z dziećmi z domów dziecka, czy z seniorami. Seniorzy za barem, czy za DJ-ką w restauracjach. Nawet Senior SpeedDating. Czy dzieci z domów dziecka, tworzące kartki świąteczne dla gości. Wychodziła poza klasycznie utarte schematy. i jak sama wielokrotnie podkreślała,

Poprzez te wszystkie projekty można pokazać, że robiąc coś dobrego dla społeczeństwa i ludzi, łamiąc stereotypy zwykłego „gastro marketingu”, możemy przyprowadzić do restauracji więcej gości. Zwiększyć volumeny sprzedażowe i możemy być najfajniejszymi restauracjami w Polsce, z którymi każde chce działać, a także które kreują trendy – mówi Kinga Rylska.

W trakcie jest pracy dla AIOLI, lokal otworzył swoje projekty w Trójmieście i Katowicach. Udało się jej pokazać, że wpływ takich działań marketingowych, uwzględniający aspekt społeczny i przede wszystkich łamanie schematów, daje duży potencjał dla rozwoju firmy.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Grupa Warszawa

Później m.in. piękny projekt #PosiłekDlaSeniora, który współrealizowała dla Grupy Warszawa, jako ich dyrektor marketingu. Projekt został nagrodzony Food Business Awards 2020 podczas uroczystej gali w Sheraton Grand Warsaw. Projekt powstał jako odpowiedź na sytuację w jakiej znaleźli się seniorzy z powodu zagrożenia pandemią Covid-19. Z Grupą Warszawa związana przez prawie dwa lata. Później realizowała strategie marketingowe dla kilkunastu lokali jako niezależny strateg.

NINE’s Restaurant & Sports

Koncept, o którym coraz głośniej w sieci, bo jednym z jego trzech głównych inwestorów jest Robert Lewandowski. Obok Jacka Trybuchowskiego – byłego członka zarządu spółki AmRest, prowadzącej ponad 2 tys. restauracji w 26 krajach świata (licencje m.in. na KFC, Pizza Hut, Burger King czy Starbucks) i Jerzego Krzanowskiego – jednego z najbogatszych Polaków, właściciela Grupy Nowy Styl.

To pierwszy taki koncept w Polsce, bo w jednym lokalu zostanie połączony sports bar, restauracja i przestrzeń eventowa. Warszawa to pierwszy z planowanych kilkunastu punktów w Polsce, później wyjście poza granice.

W Warzelni przy Browarach Warszawskich, lokal będzie posiadał aż cztery piętra użytkowe dla gości, o łącznej powierzchni prawie 1300 mkw. Do tego ogród. Prace remontowe są już na finiszu i już w okresie wakacyjnym lokal otworzy się dla gości.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.