Najnowszy Sweets & Coffee już na rynku!

Udostępnij artykuł
Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży docierające do właścicieli lokali niezależnych typu kawiarnie, cukiernie, lodziarnie i piekarnie, prezesów, zarządów i „kupców” z sieci, ekspertów, analityków, architektów oraz biur projektowych. Ponadto czasopismo jest dodatkowo dystrybuowane i promowane na wszystkich najważniejszych wydarzeniach branży HoReCa w Polsce.

Na naszej okładce Adam Mularuk – prezydent marki Starbucks i Mateusz Sielecki – dyrektor regionalny, którzy w rozmowie podsumowali dekadę obecności brandu w naszym kraju i opowiedzieli o misji, wartościach i planach na rozwój.

Marta Panfil z Agencji Fika wskazała 3 proste kroki do skutecznej komunikacji na Facebooku, a Patrycja Stasiak z Zamek Design przedstawiła ABC projektu lokalu dla branży sweets & coffee. Temat automatycznych ekspresów do kawy poruszył Jakub Gielżyński, w kolejnej odsłonie swojego cyklu, a Dwid Makurat – executive pastry chef cukierni Lourse opowiedział o koncepcie zlokalizowanych w Raffles Europejski Warsaw. Zachęcamy także do lektury Owocowego zawrotu głowy Michała Doroszkiewicza oraz Bogactwa naturalnych składników Grzegorza Nowakowskiego.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

Egzemplarze czasopisma trafiają bezpośrednio do:
•  niezależnych właścicieli kawiarni, cukierni, lodziarni, piekarni;
•  zarządów spółek będących właścicielami sieci gastronomicznych;
• „kupców” z największych sieci bezpośrednio odpowiedzialnych za zakupy, zaopatrzenie, wyposażenie, inwestycje itp.;
• architektów, doradców inwestycyjnych i ekspertów.

Serdecznie zapraszamy do współpracy!
Zachęcamy również do kontaktu z redakcją. Jeśli otwierają Państwo nowy lub kolejny lokal, wprowadzają nowości do oferty warto nas o tym poinformować!

Czasopismo wydawane jest przez BROG B2B – media efektywnej komunikacji – właściciela magazynów: Świat HoteliNowości Gastronomiczne, Sweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt
BROG B2B
Biuro Reklamy Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży
tel.: 664 463 083, 22 290 66 11, z.pak@brogb2b.pl

Redakcja
Milena Kaszuba- Janus, redaktor rynku gastronomicznego
tel. 664 463 066, m.kaszuba@brogb2b.pl

Karolina Stępniak, dyrektor wydawnicza
tel.: 664 463 096, k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 14.05.2019
Aktualizacja: 14.05.2019