[SPECJALNIE DLA NAS] Trudno przewidzieć jak będzie się rozwijał rynek dostawców żywności. Większość przedsiębiorstw odczuło negatywny wpływ pandemii na swoje łańcuchy dostaw. Do głównych przyczyn zakłóceń, możemy zaliczyć opóźnienia dostaw, problemy logistyczne oraz ograniczenia w handlu międzynarodowym – mówi Natalia Matusik, manager ds. kluczowych projektów Gastromall Group w specjalnym komentarzu przygotowanym dla potrzeby publikacji Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022.

Myślę, że ze względu na inflację oraz ogromny problem z dostępnością surowców będzie to kolejny trudny rok. Jestem przekonana jednak, że firmy które posiadają innowacyjne rozwiązania i narzędzia, które optymalizują koszty będą w centrum zainteresowania. Z pewnością czas lockdownu i ograniczeń związanych z COVID-19 był bardzo trudnym okresem zarówno dla restauracji, jak i dostawców. Mimo wszystko mogliśmy liczyć na ich partnerskie podejście oraz elastyczność w działaniu. Nie ukrywam, że renegocjowaliśmy wiele umów z dostawcami, którzy wykazali się ogromnym zrozumieniem zarówno pod kątem płatności, jak i poziomu cen.
Intensywnie rozwijamy kanał delivery. Jesteśmy twórcą największej w Polsce wirtualnej franczyzy. W kilka miesięcy pod nazwą GastroMove uruchomiliśmy w największych miastach system dark kitchen, najmocniejszy, światowy trend w gastronomii. Wykreowaliśmy ponad 21 autorskich brandów gastronomicznych w oparciu o współpracę ze wszystkimi dostępnymi agregatorami (UberEats, Bolt, Wolt, Glovo, Pyszne). Każdy z naszych konceptów wymaga zastosowania różnorodnych produktów. Dzięki elastyczności i szybkości w działaniu, również naszych dostawców, nadal intensywnie się rozwijamy.
Kryteria wyboru dostawcy są niezmienne już od kilku lat. Zawsze zwracaliśmy szczególną uwagę na jakość oferowanych produktów oraz stabilność cen. W obecnym czasie…Pełną treść komentarza publikujemy w Rynku Dostawców HoReCa – RAPORT 2022.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.