North Food z pierwszą restauracją dark kitchen

Udostępnij artykuł
Główną ideą jest przygotowanie posiłków, które są zamawiane w „wirtualnych” restauracjach i dowożone prosto pod drzwi konsumenta lub z możliwością odebrania ich osobiście.

North Food Polska, wychodząc naprzeciw potrzebom klienckim, 30 września uruchomił NORTH FOOD LAB, pierwszą w swoim portfolio, restaurację typu dark kitchen. Nowo powstały lokal mieści się przy ul. Żytniej 18J w Warszawie i skupia w sobie trzy marki: NORTH FISH BRGRS, BRGRS BY JOHN BURG oraz zupełną nowość VEGGIE HUB. Zamówienia można realizować poprzez popularne platformy delivery jak Uber Eats, Pyszne.pl, Glovo i Bolt z dostawą do domu albo z odbiorem na miejscu. Co bardziej niecierpliwi goście będą mogli zjeść swój posiłek na miejscu bo mimo że to dark kitchen w NORTH FOOD LAB znalazło się też kilka stolików.

NORTH FISH, to marka dobrze znana warszawiakom, w ofercie posiada szeroki wybór grillowanych i panierowanych ryb, owoców morza, burgerów, zup, vege bowlsów i lemoniad.

Kolejną pozycją, a zarazem nowością w stolicy, jest BRGRS BY JOHN BURG, czyli wybrana oferta burgerów restauracji JOHN BURG. Wiele osób ucieszy się mogąc zamówić burgery i steki siekane z certyfikowanej wołowiny Black Angus. Inspiracją dla restauracji JOHN BURG jest Nowa Zelandia – kraina czystych łąk, świeżego powietrza oraz przyjaznych, ale silnych ludzi.

VEGGIE HUB jest odpowiedzią na rosnącą popularność kuchni wegetariańskiej. Karta VEGGIE HUB jest skomponowana tak, aby zachęcić do swobodnego dobierania dodatków do dań głównych. Pozycje, które znajdują się w menu są tak wyselekcjonowanie, że z pewnością każdy znajdzie swojego faworyta: zupy, szeroki wachlarz dań obiadowych, wśród których spotkamy m.in. vege klopsiki, gnocchi czy smażone boczniaki. Do tego nie mogło zabraknąć kolorowych bowls, wytrawnych sałatek, pysznych burgerów, delikatnych tortilli i uwielbianego przez wszystkich smażonego sera.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 01.10.2020
Aktualizacja: 01.10.2020