Nowa aplikacja mobilna i program lojalnościowy North Fish

Udostępnij artykuł
Spółka North Food Polska wprowadziła na rynek oficjalną aplikację mobilną z nowoczesnym programem lojalnościowym North Fish Club. Użytkownicy mogą otrzymywać punkty za zakupy w restauracjach sieci w całej Polsce i wymieniać je na nagrody.

Nowa aplikacja mobilna North Fish to wygodne narzędzie z innowacyjnymi funkcjami – możliwość korzystania z atrakcyjnych zniżek, sprawdzenia aktualnej oferty produktowej z cenami i wartościami odżywczymi oraz wyszukania najbliższej restauracji.

– Rok temu podjęliśmy decyzję, że czas na nową aplikację mobilną. Nie jakąś, ale taką, która będzie najlepszą wśród aplikacji foodowych w Polsce. Od tygodnia można ją pobierać z Google Play i App Store. Kupony rabatowe, lokalizacje restauracji, menu to coś, co oczywiście znamy, ale kompletne, dobrze pokazane informacje o wartościach odżywczych i alergenach to coś nowego – mówi Tomasz Rurarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju biznesu, członek zarządu w North Food Polska.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
North Fish Club

Aplikacja zintegrowana jest z nowym programem lojalnościowym North Fish Club, dzięki któremu użytkownik otrzymuje punkty, skanując swoją wirtualną kartę podczas każdych zakupów w restauracji. Każda wydana złotówka to dziesięć punktów. Klienci, którzy zarejestrują się do programu North Fish Club, otrzymają porcję chrupiących frytek ze skórką za 1 grosz. Oferta ważna do końca października.

– Nowością jest program lojalnościowy, który pozwala zbierać punkty przy każdej wizycie w North Fish. Program łączy się z wszystkimi innymi programami rabatowymi i jest wartością extra. Punkty, które naprawdę szybko się zbiera, bo za każdą wydaną złotówkę naliczamy 10 punktów, dodatkowo punkty za rejestrację, oraz urodziny, wymieniamy na nagrody; obiady, kanapki, snax, a za chwilę masę innych niespodzianek. To naprawdę się opłaca, a przy okazji jest to fajna zabawa. I co ważne punkty w programie nigdy nie przepadają. Wierzę, że nowa aplikacja mobilna North Fish ułatwi życie naszym klientom, sprawi, że będzie taniej, smaczniej i z uśmiechem na twarzy – dodaje Tomasz Rurarz.

Aplikacja dostępna jest na platformy Android i iOS.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 24.09.2019
Aktualizacja: 24.09.2019