Spółka North Food Polska wprowadziła na rynek oficjalną aplikację mobilną z nowoczesnym programem lojalnościowym North Fish Club. Użytkownicy mogą otrzymywać punkty za zakupy w restauracjach sieci w całej Polsce i wymieniać je na nagrody.
Nowa aplikacja mobilna North Fish to wygodne narzędzie z innowacyjnymi funkcjami – możliwość korzystania z atrakcyjnych zniżek, sprawdzenia aktualnej oferty produktowej z cenami i wartościami odżywczymi oraz wyszukania najbliższej restauracji.
– Rok temu podjęliśmy decyzję, że czas na nową aplikację mobilną. Nie jakąś, ale taką, która będzie najlepszą wśród aplikacji foodowych w Polsce. Od tygodnia można ją pobierać z Google Play i App Store. Kupony rabatowe, lokalizacje restauracji, menu to coś, co oczywiście znamy, ale kompletne, dobrze pokazane informacje o wartościach odżywczych i alergenach to coś nowego – mówi Tomasz Rurarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju biznesu, członek zarządu w North Food Polska.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
North Fish Club
Aplikacja zintegrowana jest z nowym programem lojalnościowym North Fish Club, dzięki któremu użytkownik otrzymuje punkty, skanując swoją wirtualną kartę podczas każdych zakupów w restauracji. Każda wydana złotówka to dziesięć punktów. Klienci, którzy zarejestrują się do programu North Fish Club, otrzymają porcję chrupiących frytek ze skórką za 1 grosz. Oferta ważna do końca października.
– Nowością jest program lojalnościowy, który pozwala zbierać punkty przy każdej wizycie w North Fish. Program łączy się z wszystkimi innymi programami rabatowymi i jest wartością extra. Punkty, które naprawdę szybko się zbiera, bo za każdą wydaną złotówkę naliczamy 10 punktów, dodatkowo punkty za rejestrację, oraz urodziny, wymieniamy na nagrody; obiady, kanapki, snax, a za chwilę masę innych niespodzianek. To naprawdę się opłaca, a przy okazji jest to fajna zabawa. I co ważne punkty w programie nigdy nie przepadają. Wierzę, że nowa aplikacja mobilna North Fish ułatwi życie naszym klientom, sprawi, że będzie taniej, smaczniej i z uśmiechem na twarzy – dodaje Tomasz Rurarz.
Aplikacja dostępna jest na platformy Android i iOS.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione