Nowa odsłona Fine Dining Week startuje 6 lipca

Udostępnij artykuł

[POD NASZYM PATRONATEM] Już w dniach 6 – 31 lipca powraca największy w Polsce Festiwal sztuki restauracyjnej Dining Week. W okazyjnej cenie (do -50 proc.) dostępne będą trzy, a także pięciodaniowe doświadczenia wzbogacone o amuse-bouche i cocktail. Festiwal odbędzie się w ponad 100 słynnych restauracjach w siedmiu największych aglomeracjach.

Dining Week, czyli Nowy Fine Dining

Polski fine dining powraca, a wraz z nim nr 1 wydarzenie tej sceny w zupełnie nowym wydaniu. W letniej edycji Dining Weeka do najwybitniejszych restauracji fine dining dołączą m.in. najwyżej oceniane z festiwali Restaurant Week oraz restauracje casual +. Bohaterem Festiwalu są amuse-bouche – niespodzianki smakowe najlepszych szefów kuchni.

Trwający blisko 3 tygodnie Dining Week będzie świetną okazją, by odkrywać polski fine dining i doświadczać go wszystkimi zmysłamizaznacza Ewa Pawella, współorganizatorka Festiwalu. To również doskonała możliwość poznania restauracji wyróżnionych w największych przewodnikach kulinarnych. Tych najwyżej ocenianych podczas festiwalu Restaurant Week.

Polski fine dining odradza się w nowej postaci. Tegoroczna edycja Dining Weeka udowania, że fine dining nie potrzebuje już białych obrusów i eleganckich kreacji.

Ponad 100 restuaracji

Każdy może pozwolić sobie na wyjście nawet do tych restauracji, które na co dzień wydają się być poza zasięgiem naszego portfela. Chcemy pokazać gościom, że sztuka restauracyjna najwyższej próby jest na wyciągnięcie ręki. Dlatego przez niemal cały lipiec najlepsze restauracje w kraju zaserwują gościom trzy lub pięciodaniowe doświadczenia w promocyjnej cenie, które na długo zapiszą się w ich pamięci.  – tłumaczy Ewa Pawella.

Festiwalowych rezerwacji można już dokonywać na stronie www.DiningWeek.pl. Festiwal potrwa od 6 do 31 lipca w 7 regionach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Krakowie,  Poznaniu, Silesii, Szczecinie i Trójmieście. Wśród festiwalowych restauracji znajdziemy m.in.: stołeczne Belvedere Łazienki Królewskie, Elixir by Dom Wódki; a także krakowskie Filipa 18 Food Wine Art, śląskie MONO Patisserie & Bistro, również wrocławskie Forum Kulinarne czy trójmiejskie Mercato.

Najlepsi Szefowie Kuchni z ponad 100 najsłynniejszych restauracji przygotowali dla festiwalowych gości popisowe, autorskie menu spoza karty oraz niespodzianki. W festiwalowej cenie 99 zł, a także 149 zł dostępne będą 3 i 5-daniowe doświadczenia wzbogacone o amuse-bouche. Tradycyjnie wszyscy Goście otrzymają w prezencie festiwalowy cocktail Martini Fiero & Kinley Tonic Water.

SWEETS & COFFEE wydanie pierwsze 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.06.2022
Aktualizacja: 22.06.2022