Nowości Gastronomiczne – najnowsze wydanie już dostępne!

Udostępnij artykuł
Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania.

W weekend social media zalały zdjęcia dań z ulubionych lokali z podpisami sugerującymi, że wszyscy bardzo tęskniliśmy za możliwością zjedzenia czegoś na mieście, z kimś bliskim. Przede wszystkim jednak na miejscu. Nareszcie! Od 24 października 2020 roku nie było takiej możliwości. Dowozy działały bez zarzutu, a restauracje wykazały się ogromnymi pokładami kreatywności. Jednak wszyscy wiemy, że możliwości odwiedzenia restauracji, a z drugiej strony osobistego przyjęcia gości – nic nie zastąpi. Doskonale radziły sobie marki działające w dark kitchen. Także w tym segmencie potrzebowaliśmy różnorodności i być może ten trend to jeden z pozytywnych zaskoczeń pandemii.

Dziś wyczekujemy 28 maja, kiedy to restauracje będą mogły zacząć działać na pełnych obrotach. Część materiałów w tym numerze powstała jeszcze zanim poznaliśmy konkretne daty. Jednak wypowiedzi przedstawicieli branży mają ponadczasowy charakter i liczę, że okażą się cenne w każdym okresie. Zdaję sobie sprawę, że nie dla wszystkim wyszło słońce. Nie każdemu udało się otworzyć. Przetrwać. Ponownie czerpać radość z odwiedzin gości. Mam nadzieję, że uda się jeszcze powrócić na gastronomiczne tory. Za to na nową ścieżkę wkraczają Pascal Brodnicki, Marek Rogala i Jan Rogala. W rozmowie ze mną opowiedzieli więcej o swojej współpracy przy koncepcie Pascal Franchise. Jakie mają plany? Zapraszam do lektury wywiadu, jak i całego numeru. Z tego wydania dowiecie się także o prognozach dla gastronomii po odwilży. Jak radzą sobie takie marki, jak Weranda, Makarun, Burger King, Pizza Boyz/MR. Pancake czy Śląska Prohibicja i dlaczego Lukas Pollier zdecydował się otworzyć nowy lokal w czasie pandemii.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Serdecznie zapraszamy do współpracy. Szczególnie firmy, którym szczególnie zależy na precyzyjnym dotarciu z ofertą produktów lub usług do właścicieli niezależnych, inwestorów, kupców i decyzyjnych restaratorów w najszerszym z możliwych zasięgów w Polsce.

Wydawcą jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Wydawcą
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Milena Kaszuba-Janus
redaktor naczelna Nowości Gastronomicznych
664 463 066
m.kaszuba@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.