Radosław Majdan i Wealth Solutions stworzą serię whisky

Udostępnij artykuł
Polska spółka zajmująca się kreacją ekskluzywnych alkoholi, nawiązała współpracę, której efektem będą limitowane edycje whisky stworzone z udziałem postaci polskiego świata sportu i mediów.

W swojej 13-letniej historii firma zrealizowała ponad 30 kolekcjonerskich edycji alkoholi: whisky, rumów, koniaków i win z całego świata. Stworzona przez zespół Wealth Solutions butelka 51-letniej, japońskiej whisky Karuizawa na licytacji w Hong Kongu, osiągnęła cenę 700 tysięcy zł. Spółka prowadzi obecnie ofertę publiczną akcji promowaną w kampanii crowdfundingu udziałowego na platformie Crowdway.pl.

Zgodnie z umową z Radosławem Majdanem, w planach ma stworzenie serii whisky z kategorii single cask. Oznacza to, że trunek pochodzi wyłącznie z konkretnych beczek, a więc jego ilość jest ograniczona do kilkuset butelek w przypadku każdej z limitowanych edycji. Zespół Wealth Solutions wykorzysta swoje międzynarodowe kontakty, by pozyskać różnorodne smakowo whisky z renomowanych destylarni.

Wiemy, gdzie szukać whisky i potrafimy wybrać najlepsze beczki. Mamy już wstępnie wytypowane destylarnie, które chcemy wykorzystać w nowym projekcie. Każda z nich to gwarancja, że whisky sygnowana nazwiskiem Radosława Majdana będzie synonimem jakości – mówi Radosław Butryn, prezes zarządu Wealth Solutions. – Cieszę się, że pomysł, który zrodził się w Wealth Solutions, u Adama Śmieżewskiego, posiadającego wieloletnie doświadczenie na rynku alkoholi, spotkał się z zainteresowaniem Radosława Majdana – dodaje Butryn.

Radosław Majdan będzie zaangażowany w cały proces powstawania produktów: począwszy od selekcji beczek, przez projektowanie butelki i etykiety od strony wizualnej, aż po wsparcie sprzedaży.

Od wielu lat zgłębiam świat whisky. Początkowo były to unikatowe prezenty od znajomych, z których powstała domowa kolekcja, a także degustacje limitowanych edycji w gronie przyjaciół. Współpraca z niezależną firmą, która ma dostęp do wielu różnorodnych destylarni na całym świecie to dla mnie wspaniała przygoda i okazja do rozwijania pasji. Zawsze marzyłem o takim projekcie – mówi Radosław Majdan.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 12.08.2020
Aktualizacja: 12.08.2020