Rafał Kościuk z Fit Cake: Potrzebujemy nowych dostawców

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Zależy nam na utrzymaniu współpracy ze sprawdzonymi dostawcami. Dbamy więc o dobre relacje z nimi, nie „skaczemy z kwiatka na kwiatek” ani nie gonimy za jednorazowymi promocjami – mówi Rafał Kościuk, współwłaściciel sieci Fit Cake w komentarzu przygotowanym na potrzeby publikacji Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022.

Wypracowane procedury i kontakty pozwalają negocjować ceny na większe partie towaru. Zabezpieczamy się w ten sposób także przed brakami w magazynach oraz szalejącymi podwyżkami. A niestety wydaje się, że mimo wprowadzonego przez rząd zerowego podatku na ceny artykułów spożywczych, ten rok upłynie pod znakiem inflacji.

Jako centrala dużej, liczącej ponad 50 punktów sieci, ręczymy za każdego franczyzobiorcę Fit Cake. Dzięki temu w przypadku jakichś zawirowań dostawcy są bardziej skłonni wydłużyć im terminy płatności.  

Nowe submarki w portfolio Fit Cake

Na pewno pulę tę poszerza tworzenie własnych submarek. W 2021 roku powstały aż trzy: Keto Cake, Fit Ice Cream i Fit Cream. Wprowadziliśmy też do oferty ręcznie robione czekolady i menu śniadaniowe (w tym owsianki, jaglanki itd.). W 2022 ruszamy z projektem żelek i gum do żucia. Wszystko oczywiście bez cukru, glutenu i wegańskie.

Poszerzanie asortymentu powoduje, że pilnie potrzebujemy nowych dostawców i rozbudowujemy nasze kontakty związane z zaopatrzeniem. Co do sprzętu marka Fit Cake nie ma specjalnych wymagań. Działamy na zasadzie małych, lokalnych manufaktur, gdzie najważniejszy jest człowiek, jego zaangażowanie i kreatywność. Mamy swoją specjalizację, nawiązujemy więc współpracę tylko z tymi dostawcami, którzy handlują produktami bezglutenowymi, czy eko.

Z naszego punktu widzenia rzetelny partner to taki, który bez problemu zabezpieczy większą partię towaru, aby wystarczyło go na dłuższy czas, czyli nie narazi nas na przestoje w produkcji. Nasze wyroby mają dość krótki termin przydatności do spożycia, dlatego dostawy muszą być regularne, a czas ich realizacji nie powinien przekraczać 24 – 48 godzin…Pełną treść komentarza publikujemy w Rynku Dostawców HoReCa – RAPORT 2022.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 29.03.2022
Aktualizacja: 29.03.2022