Dla osób płacących tą kartą, restauracje przygotowały atrakcyjną ofertę promocyjną. Pojawią się w niej zarówno jednorazowe rabaty udzielane za pomocą specjalnego kodu, jak i stałe – nawet do 30 proc. zniżki – z których posiadacze karty Lunch Pass Sodexo będą mogli korzystać wielokrotnie. Oferta, dostępna po pobraniu i zarejestrowaniu się w aplikacji, będzie dotyczyła zamówień dokonywanych zarówno na miejscu, jak i na wynos.

Oferta wypracowana z naszym nowym Partnerem, sieciami restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło, stanowi ważną część wartości dodanej, którą zapewniamy posiadaczom Kart Lunch Pass – powiedziała Karolina Karolczak, dyrektor ds. zakupów i współpracy z partnerami w Sodexo Benefits and Rewards Services. Promocje będą miały charakter okresowy i zmieniały się w czasie, ale użytkownicy karty Lunch Pass mają gwarancję otrzymywania ze strony Partnera atrakcyjnych zniżek i ofert przez cały rok.
Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do grona firm współpracujących z Sodexo i zostać Strategicznym Partnerem Karty Lunch Pass. Jako największa firma restauracyjna w segmencie casual dining w Polsce jesteśmy przekonani, że połączenie silnych na rynku marek zaowocuje długofalową współpracą i spotka się z zadowoleniem klientów – powiedziała Dorota Cacek, Wiceprezes Zarządu w Sfinks Polska.


© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.