Restauracje Sphinx i Chłopskie Jadło partnerami strategicznymi Karty Lunch Pass Sodexo

Udostępnij artykuł
Dla osób płacących tą kartą, restauracje przygotowały atrakcyjną ofertę promocyjną. Pojawią się w niej zarówno jednorazowe rabaty udzielane za pomocą specjalnego kodu, jak i stałe – nawet do 30 proc. zniżki – z których posiadacze karty Lunch Pass Sodexo będą mogli korzystać wielokrotnie. Oferta, dostępna po pobraniu i zarejestrowaniu się w aplikacji, będzie dotyczyła zamówień dokonywanych zarówno na miejscu, jak i na wynos.

Oferta wypracowana z naszym nowym Partnerem, sieciami restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło,  stanowi ważną część wartości dodanej, którą zapewniamy posiadaczom Kart Lunch Pass – powiedziała Karolina Karolczak, dyrektor ds. zakupów i współpracy z partnerami w Sodexo Benefits and Rewards Services. Promocje będą miały charakter okresowy i zmieniały się w czasie, ale użytkownicy karty Lunch Pass mają gwarancję otrzymywania ze strony Partnera atrakcyjnych zniżek i ofert przez cały rok.

Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do grona firm współpracujących z Sodexo i zostać Strategicznym Partnerem Karty Lunch Pass. Jako największa firma restauracyjna w segmencie casual dining w Polsce jesteśmy przekonani, że połączenie silnych na rynku marek zaowocuje długofalową współpracą i spotka się z zadowoleniem klientów – powiedziała Dorota Cacek, Wiceprezes Zarządu w Sfinks Polska.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie RG2019banner.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 25.06.2019
Aktualizacja: 26.06.2019