Roślinne klopsy debiutują w sieci Olimp

Udostępnij artykuł
Globalny trend związany z rosnącą popularnością roślinnych alternatyw mięsa jest coraz bardziej widoczny, także na polskim rynku. Rośnie również sektor konsumentów, którzy decydują się coraz chętniej wdrażać roślinne dania w codziennym odżywianiu. Odpowiadając aktywnie na trendy na rynku gastronomicznym, sieć restauracji Olimp we współpracy z firmą Kubara oraz kampanią RoślinnieJemy, wprowadza do menu roślinne klopsy Dobra Kaloria – naturalny produkt o smaku, wyglądzie i zapachu mięsa.

– Już w zeszłym roku zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszego menu dania w 100 proc. roślinne, pod hasłem Roślinne Poniedziałki w Restauracjach Olimp. Teraz testujemy nowy produkt. Marka Dobra Kaloria cieszy się ogromnym zaufaniem swoich klientów, a szefowie kuchni pozytywnie ocenili smak i skład klopsów roślinnych. W najnowszej kampanii SezoNowości Sezonowe przyjemności zaserwujemy spaghetti z marchewki z roślinnymi klopsami w sosie słodko – kwaśnym – mówi brand manager Restauracji Olimp Tomasz Kowalski. – Klopsy pod marką Dobra Kaloria mają w 100  proc. roślinny skład oparty w głównej mierze na kiełkach słonecznika, białku pszenicy oraz grochu. Nie zawierają natomiast soi. Jesteśmy przekonani, że ta nowość spotka się z zainteresowaniem i uznaniem naszych gości – dodaje.

Szefowie kuchni zostali przeszkoleni z kuchni roślinnej oraz zalet diety wegańskiej. W ramach ogólnopolskich warsztatów kucharze dowiedzieli się jak komponować pełnowartościowe dania oparte w pełni o warzywa, kasze, rośliny strączkowe czy orzechy.

Właściciele sieci wierzą, że ich pionierskie działania wyróżnią ofertę marki, a dania roślinne na dobre zagoszczą w Restauracjach Olimp. – Śledzimy bieżące trendy, a często je wyprzedzamy. Mamy nadzieję, że dzięki naszym działaniom wzrośnie zainteresowanie dietą roślinną a restauracje Olimp pozyskają nowych gości- zaznacza Piotr Niemiec, właściciel sieci.

Kampania SezoNowości. Sezonowe przyjemności wystartuje 1 kwietnia br. we wszystkich Restauracjach Olimp. Klopsy roślinne zadebiutują w menu 11 kwietnia.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

O sieci Restauracji Olimp

Restauracje Olimp to sieć serwująca posiłki w samoobsługowym systemie sprzedaży jedzenia wg. wagi, należąca do Gastromall Group. Sieć Restauracji Olimp liczy obecnie 87 lokali i jest największym i najszybciej rozwijającym się konceptem tego typu w Polsce.

O marce Dobra Kaloria

Marka Dobra Kaloria to produkty w 100% naturalne, charakteryzujące się wysoką zawartością cennych składników odżywczych i prostymi składami. Produkty te powstają na bazie autorskich receptur rodzinnej firmy KUBARA sp. j., specjalizującej się w produkcji żywności funkcjonalnej i ekologicznej obecnej na rynku od 1993 roku.

O kampanii Roślinniejemy

Celem kampanii Roślinniejemy jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych, właścicieli restauracji we wprowadzaniu oraz promowaniu roślinnych produktów i dań. Swoje działania Roślinniejemy opiera na badaniach rynku, społecznych ankietach oraz rzetelnej wiedzy z zakresu kuchni roślinnej i najnowszych światowych trendów.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 25.03.2019
Aktualizacja: 26.03.2019