Rusza World of Coffee z udziałem Etno Cafe

Udostępnij artykuł
Największe wydarzenie związane z branżą kawową w Europie, połączone z Mistrzostwami Świata Baristów właśnie wystartowało w Berlinie. Jak zapowiedzieli organizatorzy, tegoroczna edycja, będzie rekordowo pod względem rozmiaru. Wydarzenie potrwa do soboty, 8 czerwca. W gronie 300 renomowanych marek, które zaprezentują swoje produkty, znalazły się dwie z Polski.

Jedną z nich jest Etno Cafe, producent kraftowej kawy oraz właściciel browaru kawowego i popularnej sieci kawiarni. Firma zadebiutuje na wydarzeniu podwójnie, bo oprócz pierwszego udziału w imprezie zapowiedziała też premierę dwóch nowych smaków swojego flagowego produktu, Cold Brew Coffee.

Doborowe towarzystwo
Targi World of Coffee organizowane są cykliczne w wybranym, europejskim mieście. Po przystankach w Dublinie, Rimini i Amsterdamie przyszedł czas na Berlin. Organizatorem wydarzenia jest Specialty Coffee Association, która zorganizuje przy okazji także Mistrzostwa Świata Baristów. Ponad osiemdziesięciu zawodników zaprezentuje swoje umiejętności w czterech kategoriach: Latte Art, Cup Tasters (mistrzostwa w kawowej sensoryce), Ibrik (zaparzanie kawy z tygielka z użyciem gorącego piasku) i Coffee in Good Spirit (kawowe koktajle). Ostatnia z nich jest przez nasz kraj silnie reprezentowana – zmierzy się w niej Agnieszka Rojewska, Mistrzyni Świata Baristów z 2018 roku.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

Nowe smaki Cold Brew Coffee
Etno Cafe zaprezentuje dwa nowe smaki cold brew, czyli kawy macerowanej na zimno. Do rodziny Cold Brew Coffee dołączy Wanilia oraz Spicy Caramel, co daje już łącznie 5 smaków (do tej pory: Classic, Orange i Apple). Premiera będzie połączona z solidną dawką kawowych inspiracji. Bariści opowiedzą o wielu zastosowaniach produktu.
World of Coffee zrzesza ekspertów z branży kawowej z segmentu specialty, którzy co roku edukują i motywują uczestników do poszerzania wiedzy. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie zrównoważony rozwój, nauka i innowacje, uprawa kawy, palenie i sprzedaż detaliczna oraz odpowiedzialny handel.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 06.06.2019
Aktualizacja: 06.06.2019