Salad Story dołącza do Too Good To Go

Udostępnij artykuł
To bardzo dobra wiadomość dla wszystkich miłośników sałat, sałatek i zdrowego odżywiania. Do walki z marnowaniem jedzenia włączyła się kolejna sieć, która została stworzona w 2007 roku. W aplikacji będzie oferować kultowe pozycje ze swojego menu we wszystkich lokalach Salad Story w kraju.

To nie lada gratka dla miłośników sałatek, wrapów, ciepłych dań na bazie kaszy, wegańskich burgerów i naturalnych zup, którym zależy na walce z marnowaniem jedzenia. Sieć fit-restauracji Salad Story włącza wszystkie swoje lokale do grona Pogromców Marnowania Jedzenia. Paczki-niespodzianki z niesprzedaną danego dnia żywnością są już dostępne w aplikacji. To pierwszy krok w dołączeniu wszystkich lokali do rewolucji w niemarnowaniu. Do tej pory użytkownicy Too Good To Go uratowali przed zmarnowaniem ponad 586 tysięcy posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowałby samolot lecący z Warszawy do Londynu aż 4230 razy.

Obie marki swe działania opierają na wartościach – dobru ludzi, trosce o planetę i szacunku do żywności. Podjęcie współpracy zbiega się z kampanią prowadzoną przez Too Good To Go – Dieta dla Planety, która pokazuje wpływ marnowanej żywności na środowisko naturalne.

Salad Story to niezwykły partner, który podobnie jak my stawia sobie za cel zmianę świata na lepsze. Łączy nas nie tylko chęć walki z marnowaniem, ale także troska o środowisko. Włączenie wszystkich lokali w kraju to początek współpracy, którą będziemy sukcesywnie rozwijać- powiedziała Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go w Polsce.

Wierzymy, że nasze codzienne decyzje o tym co jemy, skąd produkty pochodzą i jak są przygotowane, mają silny wpływ na nasze zdrowie, społeczeństwo i środowisko. Jesteśmy największą siecią serwującą zdrową żywność w Polsce, co napawa nas dumą, ale przede wszystkim poczuciem odpowiedzialności za to, by serwować jedzenie przyszłości, dobre dla ludzi i środowiska. Pracujemy z pasją, bo wiemy, że mamy ważną misję, jaką jest upowszechnianie prawdziwego, zdrowego jedzenia. Nawiązanie współpracy z Too Good To Go jest jednym z etapów na drodze do ograniczenia marnowania jedzenia, wspólnie zadbamy o naszą planetę – dodaje Mateusz Labryszewski, kierownik karketingu i sprzedaży do spraw rozwoju sieci.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 27.01.2021
Aktualizacja: 27.01.2021