Salad Story z nową restauracją w Warszawie

Udostępnij artykuł

Sieć nie zwalnia tempa. To trzecie otwarcie w tym roku. Tym razem nowa restauracja powstała na warszawskim Żoliborzu przy ulicy Rydygiera 12 lok 13U.

Restauracje Salad Story są dostępne w większości dużych galerii handlowych. Okres pandemii i zamknięcie centrów oraz ograniczenie handlu w niedziele, wzmocniło przekonanie firmy o słuszności otwarć nowych restauracji w lokalizacjach streetowych. Po lokalu na warszawskim Ursynowie, Wilanowie oraz w Warsaw HUB-ie przyszedł czas na Żoliborz. Salad Story na Rydygiera, to restauracja wolnostojąca umiejscowiona na parterze bloku mieszkalnego w części usługowej. W lokalu będzie można złożyć zamówienia na miejscu, jak i na wynos oraz w kanale delivery. Dla gości przygotowano 22 miejsca wewnątrz restauracji oraz sezonowy ogródek zewnętrzny.

Nowości w menu i nie tylko…

Zupełną nowością, jaką wprowadza sieć w restauracji na Żoliborzu, będzie możliwość zjedzenia na porcelanowej zastawie wielokrotnego użytku. To kolejny przykład, jak Salad Story zmienia się na przestrzeni ostatniego czasu. Dodatkowo robiąc ukłon w stronę ekologii i jednocześnie poprawiając komfort gości.

W menu restauracji też pojawią się zupełnie nowe kategorie. Poza klasyką dostępną w Salad Story, czyli sałatkami, wrapami, bowlami jako dania na ciepło, wege burgerami, naturalnymi zupami czy świeżo wyciskanymi sokami. Asortyment zostanie wzbogacony o świeże smoothies z naturanych owoców i warzyw, idealne na śniadanie czy przekąskę oraz na upały. Także zdrowe desery, wysokogatunkową kawę i lekkie alkohole idealnie dobrane do dań serwowanych w Salad Story.

To 40 placówka sieci, jednak marka zapowiada wkrótce kolejne nowe otwarcia w różnych formatach.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 31.05.2022
Aktualizacja: 31.05.2022