Shoarma z kurkami, burger z szarpaną wołowiną czy stek z podgrzybkami w Sphinx

Udostępnij artykuł
Sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, wprowadziła nową ofertę na lato. W ramach sezonowego menu sieci pojawiły się dwa startery oraz siedem dań głównych. W karcie znalazły się też napoje komponujące się z daniami na lato, np. klasyczna lemoniada.

Jako początek lunchu lub kolacji Sphinx proponuje crostini (grzanki z pesto i lekko pikantną salsą z pomidorów oraz czerwonej cebuli) albo krem z zielonych warzyw (brokułów, cukinii, selera naciowego, szpinaku, ogórków i pora) podawany ze śmietaną i płatkami migdałów.

Dania główne to różnego rodzaju mięsa z dodatkami oraz dania bezmięsne. Wśród tych pierwszych są m.in. shoarma z kurkami, burger Tex Mex z szarpaną wołowiną, Doritos Hot Corn i sałatką coleslaw, a także kurczak BBQ, czyli filet z kurczaka w sosie BBQ, podawany  z grillowanymi warzywami  i frytkami.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE kwiecień – maj 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Sphinx do sezonowego menu włączył też nową propozycję – to stek wołowy z antrykotu z podgrzybkami z patelni oraz opiekanymi ziemniakami. W karcie znalazły się też żeberka w glazurze na bazie sosu teryiaki, podawane z opiekanymi ziemniakami i sałatką. Dla osób wybierających dania bezmięsne Sphinx proponuje tagliatelle z grzybami, czyli makaron w sosie śmietanowym z kurkami, podgrzybkami, rozmarynem i serem grana padano. Inną propozycją jest łosoś na sałacie Sweet&Lemon, tj. grillowany filet w cytrusowym sosie sojowym Ponzu Kikkoman podawany na sałacie z  chrupiącymi warzywami, czarną soczewicą i dresingiem cytrynowym.

Od niedawana znów możemy cieszyć się spotkaniami z rodziną i znajomymi w restauracjach, a takie spotkania wymagają znakomitego jedzenia. Dlatego  specjalnie na lato przygotowaliśmy menu sezonowe. Proponujemy zarówno nowości, jak i dania, które latem zawsze cieszyły się u nas dużą popularnością, choć tym razem są w nowej odsłonie – z nieco innymi składnikami, sosami, przyprawami czy dodatkami – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.

Oferta jest dostępna jest we wszystkich restauracjach Sphinx w Polsce. W lokalach przestrzegane są wytyczne GIS oraz własne procedury higieny sieci, czyli tzw. Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa, m.in. goście mogą zamawiać dania z cyfrowego menu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 25.06.2021
Aktualizacja: 25.06.2021