Sphinx z nową lokalizacją w stolicy

Udostępnij artykuł
W Warszawie otwarto kolejną restaurację sieci, należącej do spółki Sfinks Polska. Jest to już osiemnasta restauracja w stolicy działająca pod szyldem Sphinx. Lokal mieści się w Śródmieściu przy ulicy Kruczej 16/22 i jest prowadzony w modelu franczyzowym.

Nowo powstała restauracja Sphinx zajmuje powierzchnię 160 mkw. Przy lokalu przez cały rok będzie działać 70-cio metrowy, zadaszony ogródek. Do dyspozycji gości przygotowano ponad 100 miejsc przy blisko 40 stolikach. Nowoczesne wnętrza restauracji Sphinx zdobią orientalne akcenty jak kolorowe kilimy na ścianach czy charakterystyczne dla sieci lampy z oryginalnych tykw.

– Najnowsza restauracja Sphinx położona jest w samym centrum Warszawy, w jednej z najbardziej atrakcyjnych lokalizacji. Elementy przedwojennej zabudowy przeplatają się tu z nowoczesną architekturą, tworząc ciekawy, wielkomiejski klimat. W bliskim sąsiedztwie mieszczą się dziś ambasady, urzędy, biura, a także budynki mieszkalne. Jako restauracja na różne okazje Sphinx świetnie wpisze się więc w charakter tej ulicy, zapewniając miejsce zarówno na biznesowy lunch w środku dnia, jak i spotkania w gronie rodziny czy przyjaciół – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska, do której należy sieć Sphinx.

Sphinx oferuje dania kuchni bliskowschodniej i międzynarodowej. Szczególną pozycję w menu restauracji zajmuje kultowa Shoarma czyli mięso w orientalnych przyprawach podawane z sosem i dodatkami. W lokalu serwowane są też steki, zupy, przekąski, dania fit i vege oraz desery, a dla dzieci przygotowano Kids Menu. Klienci mogą korzystać też z bezpłatnej aplikacji Aperitif. Jej posiadacze są informowani na bieżąco o aktualnych ofertach, a także zniżkach i promocjach, np. na wybrane dania, napoje czy zestawy lunchowe.
Restauracja jest otwarta od niedzieli do czwartku w godzinach 10:00 – 23:00, a w piątki i soboty od 10:00 do 24:00.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.03.2019
Aktualizacja: 22.03.2019