Termin Targów EuroGastro i WorldHotel bez zmian

Udostępnij artykuł
Organizatorzy 24. Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2020 i 13. Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2020 uspokoili wystawców oraz wszystkich potencjalnych odwiedzających, podejmując decyzję, że nie planują przełożenia imprezy. Targi potrwają trzy dni i rozpoczną się 25 marca w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.

Organizator 24. Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2020 oraz  13. Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2020 oświadcza, że nie planuje odwołania imprezy. Jednocześnie informujemy, że z uwagą śledzimy sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa (SARS-Cov-2) na świecie. Monitorujemy komunikaty wydawane przez Międzynarodową Organizację Zdrowia (WHO), Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) oraz agendy rządowe. Podczas targów będziemy stosować procedury zgodne z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego związane z utrzymaniem czystości, dezynfekcji, a na miejscu będzie dyżurował zespół medyczny. O wszelkich zmianach i zaleceniach będziemy Państwa na bieżąco informować – czytamy w oficjalnym komunikacie przygotowanym przez Zarząd MT Targi Polska.

Na gości EuroGastro i WorldHotel obok kompleksowej oferty targowej, czeka ciekawy i bogaty merytorycznie program edukacyjno-szkoleniowy. Dla tych, którzy chcieliby poszerzyć wiedzę w zakresie ekonomii, zarządzania restauracją i personelem, marketingu, a także obsługi klienta w lokalu gastronomicznym przygotowano program „Profesjonalny Menedżer Restauracji”. Uczestnicy dwudniowego szkolenia będą mogli poznać trendy w gastronomii i mechanizmy rynkowe, które wpływają na sukces lokalu gastronomicznego. Prelegenci podzielą się doświadczeniami dotyczącymi organizacji eventów w restauracji i efektywnej współpracy z klientem biznesowym. Doradzą, jak skutecznie komunikować lokal w mediach społecznościowych. Eksperci podpowiedzą, jak utrzymać ponadprzeciętny serwis w obsłudze, rozmawiać z niezadowolonym klientem oraz zdradzą zasady postępowania w sytuacjach kryzysowych. Na szkoleniu poruszone zostaną również zagadnienia związane z prawnymi aspektami zarządzania personelem, budowania zespołu oraz zwiększania zysków, dzięki wykorzystaniu cech i zalet wchodzących na rynek pracy pokoleń. Więcej informacji o drugiej edycji programu, a także o warunkach uczestnictwa można znaleźć na stronie: profesjonalnymenedzerrestauracji.pl.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 05.03.2020
Aktualizacja: 05.03.2020