Tomasz Domagała, Chimney Cake Bakery: Uruchomiliśmy kanał delivery

Komentuje: Tomasz Domagała, współwłaściciel Chimney Cake Bakery
[SPECJALNIE DLA NAS] Okres jesienno-zimowy z przełomu roku 2019/2020, a tegoroczny czas wiosenno-letni to dwa różne światy i nie za sprawą zjawiska corocznej sezonowości. Pandemia koronawirusa dotknęła cały świat i to czas trudny w wielu wymiarach: ludzkim, społecznym, ekonomicznym.

Branża gastronomiczna, a szczególnie bliski nam sektor sweets & coffee, jeszcze kilka miesięcy temu święcił triumfy będąc na stabilnej fali wzrostu i rozwoju. Z roku na rok w miastach, w których mamy swoje punkty czyli w Krakowie i we Wrocławiu, notowaliśmy rekordową ilość turystów odwiedzających te najbardziej atrakcyjne miejsca w naszym kraju (tylko w 2019 roku Kraków odwiedziło ponad 14 mln turystów). Rosnąca baza noclegowa i nowe połączenia lotnicze, pozwalały oczekiwać na kolejny świetny rok. Przełom 2019/2020 to także czas dość łagodnej zimy, co zwłaszcza na street-foodowej mapie Krakowa i Wrocławia uwidoczniło się zwiększonym ruchem. W marcu jednak doświadczyliśmy lockdownu i do dziś zadajemy sobie pytanie które trendy tylko spowolniły, a które się zmieniły lub odwróciły bezpowrotnie.

Bez wątpienia jest to czas, w którym jako marka poznajemy się lepiej z mieszkańcami naszych miast, którzy coraz liczniej wybierają się na Stare Miasto w Krakowie czy Wrocławski rynek, choćby za sprawą takich akcji jak „Bądź turystą w swoim mieście”.  W kwietniu uruchomiliśmy kanał delivery, dzięki czemu nasze Chimneye po raz pierwszy można było zamówić z dostawa do domu. Z początkiem lipca zauważamy też budzący się do życia ruch turystyczny, zwłaszcza ten krajowy. Dlatego jednym z ważniejszych dla nas wyzwań jest właśnie reagowanie na dynamiczne zmiany w naszym otoczeniu, szukanie szans i okazji dookoła. Myślę tu m.in o analizie panujących nastrojów i sposobów spędzania wolnego czasu przez mieszkańców i osoby odwiedzające nasze miasta w trakcie pandemii, uczestniczeniu w lokalnych akcjach promocyjnych czy obserwowaniu działań naszej branży na świecie.

Nasze ambicje i chęć dalszego rozwoju, pomimo trudnego do przewidzenia scenariusza kolejnych tygodni czy miesięcy, pozwalają nam nadal wzbudzać pozytywne emocje związane z wizytami w naszych punktach w Krakowie i Wrocławiu, a wkrótce także w innych miejscach w Polsce.

Komentarz powstał na potrzeby:

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.