Jak podaje serwis rezerwacyjny, wielu partnerów wyraziło pewne obawy względem sprawiedliwości oraz rzetelności opinii gości oraz zwróciło się do firmy z pytaniami dotyczącymi sposobu wyliczania oceny obiektu. – Wzięliśmy Wasze zdanie pod uwagę i dzięki Waszym opiniom udało nam się wprowadzić ulepszenia – czytamy w komunikacie Booking.com.
Ulepszenia wprowadzone przez Booking.com:
- Goście teraz sami wybierają „ogólną” ocenę obiektu
Wcześniej ocena Twojego obiektu była wyliczana ze średniej ocen w sześciu kategoriach: lokalizacja, czystość, komfort, stosunek jakości do ceny, udogodnienia, personel. Od teraz goście będą sami przyznawać ogólną ocenę za pobyt.
Goście nadal będą mogli dodawać oceny w poszczególnych kategoriach, jednak oceny te nie będą już wykorzystywane w celu obliczenia ogólnej oceny obiektu. Zamiast tego, goście sami będą wybierać ostateczną ocenę. Umożliwienie gościom wyboru ogólnej oceny obiektu jest zgodne z najpopularniejszymi praktykami w branży.
- Uśmiechnięte buźki, czyli tzw. emotikony, zostały zastąpione skalą od 1 do 10 służącą do przyznawania ogólnej oceny obiektu
Przeprowadziliśmy badania, z których wynika, że system wykorzystujący emotikony nie jest tak dokładny i obiektywny jak powinien być i uniemożliwiał on gościom podzielenie się opinią w sposób wyczerpujący i dokładny. Aby opinie były bardziej czytelne, wprowadziliśmy skalę 1–10.
- Nowa skala 1–10 oznacza, że 2,5 nie jest już najniższą możliwą oceną
Do tej pory, kiedy goście wybierali emotikon przedstawiający najsmutniejszą buźkę (tj. najniższą ocenę), wybór ten przekładał się na ocenę 2,5. Dla wielu partnerów nie miało to sensu, dlatego teraz, najniższą możliwą oceną, którą może przyznać gość, jest 1.
> WIĘCEJ O ZMIANACH – prosimy kliknąć, aby się zapoznać <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.