7 Street z nową marką: Frentzza – Pizza & Friends

Udostępnij artykuł
[TYLKO U NAS] Na przełomie kwietnia i maja firma rozwijająca takie marki gastronomiczne jak 7 Street – Bar & Grill, Meet & Fit – Slow Food oraz Woody’s – Premium Burgers uruchomiła kolejną: Frentzza – Pizza & Friends. Tym samym poszerzyła portfolio trzech sieci o nowy brand, skupiający się na pizzy z prawdziwych włoskich składników. Właścicielem jest Łukasz Błażejewski.

Frentzza – Pizza & Friends to miejsce gdzie można zjeść pizzę z tradycyjnych produktów, ale także wybrać jedną z wielu w 100 proc. roślinnych pizz, które pozytywnie zaskoczą też miłośników mięsa.

Pizze z menu Frentzza to klasyczne kompozycje z włoskich składników przy zachowaniu umiarkowanych cen. W menu każdy znajdzie coś dla siebie, oprócz klasycznych pizz mamy wegańskie pozycje oraz możliwość stworzenia autorskich pizz z dowolnie wybranych składników. Kwintesencją i wyróżnikiem naszej pizzy jest ciasto, którego skład jest naszą tajemnicą handlową, a składa się ono z kompozycji 12 odpowiednio dobranych przypraw tworząc niepowtarzalny smak, która jest udostępniana lokalom już jako gotowa mieszanka – mówi Łukasz Błażejewski.

Frentzza działa obecnie na warszawskim Mokotowie, a w trzecim tygodniu maja ruszy w Elblągu. Obecnie ze względu na wprowadzone ograniczenia w funkcjonowaniu restauracji w związku z pandemią COVID-19 prowadzona jest sprzedaż tylko z dostawą poprzez stronę Frentzza.pl oraz we współpracy z portalami, ale po zniesieniu ograniczeń ruszy ekspansja i właściciel chce otwierać kolejne lokale z obsługą gości.

Mamy przygotowanie logistyczne, które pozwala nam w krótkim czasie nawiązać współpracę z innymi restauracjami, które teraz działają prężnie z dowozami i chciałby poszerzyć swoją działalność o markę Frentzza przy jednoczesnym zachowaniu swojego podstawowego biznesu. Warunkiem jest korzystanie z produktów marki własnej Frentzza m.in. takich jak 12 wyselekcjonowanych przypraw, które są naszą największą tajemnicą, oryginalne sosy oraz włoskie składniki – dodaje Łukasz Błażejewski.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 12.05.2020
Aktualizacja: 12.05.2020