Akcja “Środy na zamówienie” ponownie wspiera restauratorów z całej Polski

Udostępnij artykuł
Jesienna fala koronawirusa po raz kolejny ograniczyła działalność gastronomii. Restauratorzy, którzy od 24 października mogą wydawać posiłki wyłącznie na wynos lub dostarczać je do domu, aktywnie zachęcają klientów do wspierania całego sektora w tym nadzwyczajnym czasie.

Inicjatywa „Środy na zamówienie” powstała już w kwietniu, kiedy to gastronomię dotknął pierwszy lockdown. Teraz, kiedy cały rynek ponownie zmaga się obostrzeniami, głos restauratorów znów się jednoczy. Akcja łączy zarówno duże i rozpoznawalne sieci, jak również małe, lokalne biznesy.

„Środy na zamówienie” to otwarty projekt, do którego w dowolnym momencie może przystąpić każda restauracja. Celem jest zachęcenie Polaków do wspierania gastronomii poprzez zamawianie dań z ulubionych restauracji za pośrednictwem obecnie funkcjonujących kanałów sprzedaży – na wynos, w dostawie oraz Drive Thru. Jednocześnie, klienci mogą wyrazić swoje wsparcie poprzez publikację postów w mediach społecznościowych oznaczając je #środynazamówienie #smacznewsparcie.

Ponowne ograniczenie sprzedaży sprawiło, że branża gastronomiczna nieustannie pozostaje trudnej sytuacji. Wciąż jednak wiele z restauracji nadal funkcjonuje i oferuje swoje produkty. Zamawianie posiłków może więc nie tylko pomóc przetrwać restauratorom, ale przede wszystkim ocalić miejsca pracy. Akcja prowadzona jest pod patronatem Związku Pracodawców HoReCa (ZP HoReCa).
Więcej informacji na stronie: www.zphoreca.pl

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.11.2020
Aktualizacja: 17.11.2020