a&o po raz pierwszy w katalogu Procap – touroperatora specjalizującego się w podróżach bez barier

Udostępnij artykuł
W przyszłym tygodniu siec hosteli po raz pierwszy pojawi się w publikacji szwajcarskiej firmy. – Nasze motto opiera się nie tylko na obiecywaniu, ale przede wszystkim na spełnianiu misji – podkreśla Chris Probst, odnosząc się do hasła berlińskiej grupy budżetowej: „Każdy może podróżować”. Współpraca z Procap to „kolejny i ważny krok w kierunku rzeczywistej i zrównoważonej swobody podróżowania – mówi. 

Chris Probst, kierownik sprzedaży w a&o i Klaus Rohrbeck, kierownik budowy w a&o – tu w pokoju z dostępnością dla wózków inwalidzkich w Berlinie-Mitte – są zadowoleni ze współpracy i zobowiązują się do dalszego rozwoju w tworzeniu noclegów bez barier.

a&o po raz pierwszy znajdzie się w nowym katalogu szwajcarskich specjalistów z ofertami na podróże indywidualne – trzy hostele zostały zaprezentowane jako przykład, a rezerwacje można składać wszystkich 39 obiektach a&o.

Procap od 25 lat specjalizuje się w podróżowaniu bez barier. Zrzeszając 25 tys. członków, jest najsilniejszą federacją dla ludzi z niepełnosprawnością w Szwajcarii.

a&o to doskonałe uzupełnienie naszej oferty turystycznej, do tej pory oferowaliśmy głównie hotele 3 i 4 gwiazdkowe, ale znacznie wzrosło zapotrzebowanie na niedrogi produkt – mówi Helena Bigler, dyrektor ds. podróży i sportu.

JUŻ WKRÓTCE
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
>> prosimy kliknąć po szczegóły <<

Dla Berlińczyków to pierwszy taki rodzaj współpracy w segmencie podróży dla osób niepełnosprawnych.

Współpraca ze znanym ekspertem, takim jak Procap, zachęca nas do uczynienia naszych hosteli jeszcze bardziej pozbawionymi barier, na przykład oferując w przyszłości więcej pokoi przystosowanych dla wózków inwalidzkich, w każdej z naszych lokalizacji – mówi Chris Probst, patrząc w przyszłość. 90 proc. lokalizacji a&o oferuje już co najmniej jeden pokój bez barier, a także bez barierowe główne wejścia i sale śniadaniowe czy też windy przystosowane dla wózków inwalidzkich. W przyszłości należy również zainwestować w pomoce intuicyjne i pomoce dotykowe dla osób niedowidzących lub niedosłyszących. W planach grupy budżetowej znajdują się również konferencje bez barier.

Podróżowanie bez barier – rynek o wielu obliczach

Chcielibyśmy, aby podróżowanie dla osób niepełnosprawnych stało się znacznie bardziej naturalne i komfortowe – mówi Helena Bigler. Jeśli nasi goście muszą korzystać z tylnego wejścia lub rampy, która jest dostępna, ale zbyt stroma, to niestety nadal jesteśmy od tego daleko. Nawet czujniki ruchu, uchwyty w prysznicach lub dzwonki do drzwi przy wejściu zapewniają swobodę poruszania się osobom niepełnosprawnym. 

ŚWIAT HOTELI wrzesień-październik 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 11.12.2020
Aktualizacja: 11.12.2020