CEO Restaurant Club o korzyściach z udziału w Delivery Week

Udostępnij artykuł
Komentuje: Paweł Światczyński, CEO Restaurant Club (Restaurant Week, Fine Dining Week, Delivery Week)
[SPECJALNIE DLA NAS] Wydarzenie trwa od 17 listopada 2020 do odwołania i odbywa się w ponad 150 restauracjach w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Lublinie, Rzeszowie, Szczecinie i na Śląsku. Na www.deliveryweek.pl można zamawiać dwudaniowe autorskie menu w festiwalowej cenie 39 zł. Nowością tegorocznej edycji Festiwalu są restauracje uczestniczące w Fine Dining Week – za menu zapłacimy jedyne 59 zł.

Zainteresowanie drugą edycją Delivery Week przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Odnotowaliśmy duże zainteresowanie zarówno gości stałych, jak i nowych. Nie chcemy zapeszać, ale przewidujemy, że pobijemy rekord wiosennej edycji Delivery Week. Widzimy, że goście chcą pomagać restauracjom, by te przetrwały krytyczny dla nich czas. Ogromne zainteresowanie festiwalem to najlepszy dowód na to, że scena restauracyjna jest ważną częścią życia społecznego, dlatego warto ją ocalić.

Delivery Week ma formułę otwartą, co oznacza, że restauracje w dowolnym momencie mogą zgłosić chęć uczestnictwa w nim. Chcemy wspierać restauracje znajdujące się w trudnej sytuacji, dlatego też stworzyliśmy formułę festiwalu na wynos i otworzyliśmy nasze drzwi dla wszystkich zainteresowanych realnym wsparciem restauratorów. Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres: info@restaurantclub.pl

Dlaczego warto zgłosić swój lokal do uczestnictwa w festiwalu? Powodów jest wiele. Uczestnictwo w Festiwalu jest dla restauracji szansą na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, do których restauracja nie dotrze własnym sumptem. Do promocji oferty restauracji używamy kanałów Restaurant Week, które są mocno rozpoznawalne. Ponadto restauracje są częścią dużej kampanii reklamowej promującej pomoc restauracjom, którą aktualnie prowadzimy. Przy działaniach promocyjnych korzystamy z wypracowanych relacji z gośćmi. Uczestnictwo w Festiwalu to dla walczących restauracji realna pomoc i istotne źródło przychodu w tym trudnym czasie. 

KOMENTARZ POWSTAŁ NA POTRZEBY OSTATNIEGO W 2020 ROKU WYDANIA NOWOŚCI GASTRONOMICZNYCH

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.