To nowa propozycja popularnej marki kawiarnianej, która działa od blisko 50 lat. Wszystkie ziarna pochodzą z upraw z Certyfikatem Rainforest Alliance i są poddawane specjalnemu procesowi palenia, który przeprowadzany jest we własnej palarni, a nad całością czuwa mistrz Gennaro Pelliccia.

Costa Coffee Home Edition jest dostępna jako kawa ziarnista, mielona i w kapsułkach. Można ją kupić w trzech opcjach wagowych: 200 g, 500 g i 1 kg, w osiedlowych sklepach, dużych marketach, kawiarniach Costa Coffee oraz przez internet z dostawą do domu.
Marka Costa Coffee jest znana i ceniona w Polsce za wysoką jakość, wieloletnią ekspertyzę oraz niezwykłe doświadczenia smakowe. W ramach ogólnopolskiej kampanii konsumenckiej chcemy poinformować o tym, iż kawę Costa Coffee możemy przygotować we własnym domu. Costa Coffee Home Edition tworzą precyzyjnie wyselekcjonowane ziarna – tylko 5% ziaren na świecie spełnia nasze standardy jakości. Costa Coffee w wersji do domu to 4 różne mieszanki kaw o szerokim wachlarzu smaków i aromatów, które zaspokoją gusta najbardziej wymagających konsumentów. To także idealna propozycja na lepszy początek dnia! – mówi Sebastian Gugała, Coffee Marketing Manager w Coca-Cola HBC Polska.
Za strategię, kreację i produkcję kampanii Costa Coffee Home Edition odpowiada agencja Kalicińscy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania PR w obszarze strategii mediowej, media relations i branded content prowadzi agencja Big Picture.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<


© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.