Costa Coffee stawia na cold brew

Udostępnij artykuł
Tajemnicą jej smaku jest sposób przygotowania. Zmielone ziarna, zalane zimną wodą, muszą nasiąkać przez 20 godzin, aby uzyskać swój niepowtarzalny smak, pozbawiony goryczy i  kwasowości – będący prawdziwą kawową esencją.

Dzięki tak starannemu procesowi przygotowywania, napój zawiera większą ilość kofeiny, a mimo to kawa jest lekka i orzeźwiająca. Cold Brew jest przygotowywane i serwowane na zimno, ponieważ nic nie orzeźwia tak, jak dobrze schłodzona kawa z kostkami lodu. Cold Brew będzie dostępne w dwóch opcjach – klasycznej czarnej dla tych, którzy stronią od mleka, ale również z zimną, mleczną pianką, która utrzymuje niską temperaturę kawy.

Przed miłośnikami orzeźwiających letnich napojów nie lada gratka, ponieważ poza Cold Brew w kawiarniach Costa Coffee będzie można napić się Kinley Espresso Tonic. To kolejny chłodzący w upalne dni drink, podany na kostkach lodu, a dodatkowo soczysty i słodki dzięki pomarańczy oraz wyrazisty dzięki połączeniu toniku oraz espresso.

Orzeźwiająca klasyka

Na miłośników klasyki czekają tradycyjne kawy na zimno, przygotowywane na bazie espresso –Iced Cappuccino, Iced Flat White i Iced Caffe Latte. Aromatyczne espresso, schłodzone mleko, pianka w towarzystwie kostek lodu, to prosty przepis na letnie orzeźwienie.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.


Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 29.06.2020
Aktualizacja: 29.06.2020